Beta :)

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Beta :)
Fantastisk ser det ud, - det er super flot og meget inspirerende at kigge på. Glæder mig meget til at komme igang når det rigtig kommer op og køre.

Har smugkigget lidt (fra min MacBook) og har fundet et par ganske ganske små fejl:

Når man klikker på dagbogs linket øverst i højre hjørne:
På Mac fremkommer der en lang statuslinje helt foroven på siden. Måske er det sådan det er tænkt, måske er det en "mac-fejl". Men under alle omstændigheder forsvinder knappen bag billedet af de to glade grøntsager.

Derudover kunne jeg rigtig godt ønske mig, at det mål man satte, blev opgivet som en ønsket slutvægt og ikke som et antal kilo man ønsker at tabe. Det er svært for mig at håndtere at jeg skal tabe 12,2 kg, men nemmere at forholde mig til at veje 58,6 kg ... bare som eksempel :)
I samme boldgade, skulle jeg også lige forholde mig til at sætte et - (minus) foran min vægt, sådan at det var et vægttab på 50 kg jeg ønskede og ikke + 50 ;)

Well... men det er SÅ flot og glæder mig til at komme igang.

Tusind tak fra Mamma_long
14 år30. december 2010 kl. 19:30
re: Beta :)
Hej Mamma_long,

Dagbogslinjen er tænkt sådan at den skal komme frem øverst. Kan du skrive i feltet og trykke Enter - og bliver det så skrevet i dagbogen under Velkommen? Benytter du Safari som browser?

Tror jeg ved hvad du mener med gamle mål? For på det nyeste mål (som er fremhævet øverst til venstre på Velkommen) står slutvægten med stor skrift - men kan godt se, hvad du mener.

Måske kunne man angive "minus" med en nedadgående kurve-ikon. Lige først skal vi dog have alt til at virke, som det skal.

Så de som har lyst til at prøve det nye - og jeg vil mene, at det meste virker som det skal - synes jeg skal hoppe over på beta.madital.dk
(log på med din nuværende e-mail og adgangskode, så får du data overført senere)

De som synes at de gamle data er vigtige at have, skal fortsat benytte den gamle profil.

Mvh Lone
14 år30. december 2010 kl. 20:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...