#2 af BMS (slettet)
Problemer med madital.dk
Du læser en tråd i debat > madital.dkBMS (slettet)
re: Problemer med madital.dk
Jeg har oplevet det samme den sidste uge.
Bojan.
Bojan.
14 år26. december 2010 kl. 14:20
Lone
administrator
administrator
Hej Githa og Bojan,
Jeg ringer til webhotellet i morgen og hører, om der er problemer.
I skriver, at det har været sådan den seneste uge. Kan I komme nærmere på, hvilken dag det startede samt specifikke tidspunkter på døgnet? Så kan jeg give dette videre, så vi kan finde en løsning.
Venlige hilsner
Lone
Jeg ringer til webhotellet i morgen og hører, om der er problemer.
I skriver, at det har været sådan den seneste uge. Kan I komme nærmere på, hvilken dag det startede samt specifikke tidspunkter på døgnet? Så kan jeg give dette videre, så vi kan finde en løsning.
Venlige hilsner
Lone
14 år26. december 2010 kl. 17:09
Bechsi
Jeg er inde hver dag og har ikke haft problemer, bare så du lige ved at det ikke er et generalt problem.....
14 år26. december 2010 kl. 18:05
Anita1982 (slettet)
Jeg har oplevet præcis de samme problemer, som trådstarter beskriver. Jeg kan dog ikke huske, hvornår det startede. Er "et par dage inden jul" dækkende nok? :o)
14 år26. december 2010 kl. 18:08
Lone
administrator
administrator
Al info kan hjælpe i opklaringen af et ikke-fundet problem. Jeg får det heller ikke selv, det er det sværeste at teste.
Tak :-)
Jeg skal lige være sikker på, at det ikke er fordi I henter data for 4 uger af gangen eller lignende? Men det lyder dog umiddelbart ikke sådan. Går ud fra at det også kommer, når I blot skal se for 1 dag.
Mvh Lone
Tak :-)
Jeg skal lige være sikker på, at det ikke er fordi I henter data for 4 uger af gangen eller lignende? Men det lyder dog umiddelbart ikke sådan. Går ud fra at det også kommer, når I blot skal se for 1 dag.
Mvh Lone
14 år27. december 2010 kl. 02:48
Anita1982 (slettet)
Nu virker det upåklageligt igen for mig. Sådan synes jeg altid, det er når man fortæller om de tekniske problemer man har. :o)
14 år27. december 2010 kl. 21:59
Lone
administrator
administrator
Hej igen,
Jeg må indrømme, at jeg fuldstændig har svedt ud at ringe til webhotellet i dag. Jeg har sat telefonen til at bippe i morgen.
Godt at høre at det kører bedre. Jeg forsøger at finde problemet, så det enten ikke kommer igen eller jeg ved, hvordan det skal tackles en anden gang :-)
Mvh Lone
Jeg må indrømme, at jeg fuldstændig har svedt ud at ringe til webhotellet i dag. Jeg har sat telefonen til at bippe i morgen.
Godt at høre at det kører bedre. Jeg forsøger at finde problemet, så det enten ikke kommer igen eller jeg ved, hvordan det skal tackles en anden gang :-)
Mvh Lone
14 år28. december 2010 kl. 01:18
BMS (slettet)
Det virker også igen for mig.. Underligt :-)
14 år28. december 2010 kl. 01:55
Lone
administrator
administrator
Jeg har netop haft ringet til webhotellet, og der skulle ikke have været noget siden den 16. december.
Han lavede en optimering på databasen, så måske det vil hjælpe i fremtiden.
Jeg er ikke så vild med, når fejlen ikke er til at finde :-/ Meld endelig ind med det samme, hvis det gentager sig en anden gang.
Mvh Lone
Han lavede en optimering på databasen, så måske det vil hjælpe i fremtiden.
Jeg er ikke så vild med, når fejlen ikke er til at finde :-/ Meld endelig ind med det samme, hvis det gentager sig en anden gang.
Mvh Lone
14 år28. december 2010 kl. 14:25
Jeg oplever dog nu, og den seneste uge, når jeg logger ind - at sitet ikke virker. Jeg kan ikke bladre i de forskellige menuer, detsynes som om serveren er overbelastet.
Den eneste måde jeg kan komme på forum (som er det eneste der svarer) er ved at gøre det via min forside, ved at klikke på et af de tre "seneste debatindlæg" .
Hvad skyldes dette?
KH
Githa