#2 af Lone (administrator)
netværk
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: netværk
Hej Gitte,
Tak for din ros.
Ja, og det er helt sikkert en funktion, som kommer i fremtiden. Selvfølgelig skal man kunne følge hinanden. Når det så er sagt, må jeg desværre også sige, at det ikke ligger i nærmeste fremtid.
Jeg kan derimod fortælle, at jeg har brugt arbejdstimerne på noget andet, hvilket jeg forhåbentligt snart kan vise jer :-) Ja, jeg kan jo godt afsløre, at det indebærer andre forbedringer på sitet :-)
De bedste hilsner
Lone
Tak for din ros.
Ja, og det er helt sikkert en funktion, som kommer i fremtiden. Selvfølgelig skal man kunne følge hinanden. Når det så er sagt, må jeg desværre også sige, at det ikke ligger i nærmeste fremtid.
Jeg kan derimod fortælle, at jeg har brugt arbejdstimerne på noget andet, hvilket jeg forhåbentligt snart kan vise jer :-) Ja, jeg kan jo godt afsløre, at det indebærer andre forbedringer på sitet :-)
De bedste hilsner
Lone
14 år18. december 2010 kl. 14:39
Eksryger (slettet)
Hej Gitte
Jeg er IKKE hoppet af slankedoktor.dk, men har nu OGSÅ en profil her på Madital.dk - jeg blev nysgerrig :-)
Hilsen
Eksryger (Charlotte)
Jeg er IKKE hoppet af slankedoktor.dk, men har nu OGSÅ en profil her på Madital.dk - jeg blev nysgerrig :-)
Hilsen
Eksryger (Charlotte)
14 år19. december 2010 kl. 05:24
bruger slettet
Hej Gitte
Jeg er nu heller ikke stoppet på SD, men blev nu alligevel lidt nysgerrig efter at se hvad dette site er. Så nu har jeg også en profil her. :-)
Håber vi kan skrives ved.
KH
Moberg
Jeg er nu heller ikke stoppet på SD, men blev nu alligevel lidt nysgerrig efter at se hvad dette site er. Så nu har jeg også en profil her. :-)
Håber vi kan skrives ved.
KH
Moberg
14 år19. december 2010 kl. 16:20
kivegi (slettet)
Hej begge to. Jeg har forsøgt at besøge jer herinde, men jeres dagbøger er vidst ikke gjort offentlige under profilen?
LONE: Ærgerligt, at det ikke bliver i nærmeste fremtid med vennelister, men jeg glæder mig til at se, hvad i ellers har fundet på af nyt:)
LONE: Ærgerligt, at det ikke bliver i nærmeste fremtid med vennelister, men jeg glæder mig til at se, hvad i ellers har fundet på af nyt:)
14 år20. december 2010 kl. 09:52
Som helt nyt medlem, afhopper fra slankedoktor, vil jeg rose jeres fantastiske energiberegner:)
Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at i havde en funktion, hvor man kunne adde venner, og en venneliste over dem, hvis dagbog man feks gerne vil følge.
Har i overvejelser om at få denne sociale del ind i jeres site?
Hilsner fra gitte