Matematik...

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Matematik...
Hej Madital.
Jeg undrer mig over, at beregningerne i "Info" ikke altid stemmer.
Igår indtog jeg eksempelvis 1200 Ml væske (vand og mælk), men under "Info" står det kun opført til 500 Ml, uanset hvor mange gange jeg prøver at fjerne/tilføje produkterne. Er det en generel ting, at "Info"-afdelingen ikke er helt troværdig, eller er det et enkeltstående tilfælde?
18 år31. maj 2006 kl. 11:57
re: Matematik...
Det er fordi mælk og mælkeprodukter ikke tæller med i væskemængden. Det er en lille begrænsning, som desværre ikke har kunnet rettes. Du kan evt. "løse" problemet ved at taste samme mængde vand ind, som mælken. Så får du det rigtige i oversigtsbilledet, men for meget i det samlede væskeindtag.
Elsebeth
18 år31. maj 2006 kl. 12:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });