tak for svarene....

Du læser en tråd i debat > madital.dk

tak for svarene....
Når jeg rigtig skal drikke kaffe, så kan den godt runde 2-3 kander kaffe om dagen, men jeg har allerede sat mit forbrug væsentligt ned. Derimod har jeg fundet ud af, at jeg er rigtig dårlig til at få drukket noget vand etc. Jeg drikker ikke engang 500ml pr. dag. Det er faktisk en daglig kamp om at få drukket noget.
18 år27. maj 2006 kl. 11:01
re: tak for svarene....
Hej
Jeg har også svært med at drikke vand. Jeg gør det om morgenen jeg tager ½ l vand flaske med vand og den skal drikkes inden middag og til middag fylder jeg den igen så skal den tømmes inden 3 næste inden aftensmad og den sidste inden sengetid. Det er min metode for at få nok vand.
18 år28. maj 2006 kl. 09:52
re: tak for svarene....
2-3 kander om dagen er lige i overkanten, mender er håb forude.

Jeg læste i avisen i lørdags(og hørte det også i radion) at kaffe er sundt. Man skal blot holde sig til 5 kopper om dagen.Det skyldes at folk får 60 % af antioxidanterne fra kaffe. I hvertfald i Norge hvor undersøgelsen er fra. Undersøgelsen viser at kvinder der drikker en til tre kopper kaffe om dgen, har 20-25 % lavere risiko for hjerte-kar sygedomme og for gigt og andre betændelsetilstande, meen den positive effekt forsvinder hvis man drikker mere end 5 kopper om dagen.
18 år29. maj 2006 kl. 11:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });