Spam

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Spam
Kære brugere af Madital.dk,

Som nogle af jer har opdaget er forummet i dag blevet spammet af en art, som jeg ikke vil gentage.

Jeg vil hermed informere jer om, at jeg arbejder på sagen, og er ved at finde ud af, hvad jeg kan gøre, hvis dette gentager sig.

Hvis det gentager sig inden for nærmeste tid, håber jeg, at I vil anmelde indlægget og ellers gå videre til relevante forumindlæg.

For et sobert forum :-)
Lone
14 år24. november 2010 kl. 23:03
re: Spam
Hej Lone

Jeg ville bare lige sige at jeg synes det er dejligt at du er så hurtig til at slette indlæg som er upassende i dette forum og at det er skønt at du melder tilbage når man sender en mail omkring disse aparte indlæg.
14 år6. december 2010 kl. 13:03
re: Spam
Hej Giota,

Jeg er rigtig glad for, at folk vil melde det ind til mig, for det skal være rart at være her :-)

Jeg fik bl.a. noget ip-blokering sat op, og da der dagen efter kom lignende indlæg, kunne jeg slette dem efter 10 minutter, da jeg fik automatisk besked af systemet.

Så send endelig også en mail næste gang, så vi kan få det stoppet med det samme. Forhåbentlig bliver der ikke en næste gang, men det er desværre ikke til at forsikre sig helt imod.

Det bedste man kan gøre er at indrapportere indlæggene og lade være med at gå ind i en dialog med trådstarterne.

Venlige hilsner
Lone
14 år6. december 2010 kl. 19:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...