Ændring af dagbog, delvis offentlig og lidt skjult?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ændring af dagbog, delvis offentlig og lidt skjult?
Hej

Når jeg deltager i debatter, føler jeg, at det er en hindring, at jeg har valgt ikke at have en offentlig dagbog. Jeg ville gerne give andre mulighed for at se, hvad jeg gør, hvad jeg spiser mm.

Grunden til at jeg har valgt, at den er privat, er at jeg også tilføjer noget om mine humørsvingninger, hvad der sker i mit privatliv (som ikke vedkommer andre), min menstruationscyklus mm.

Jeg ville være glad, hvis man kunne have en hal-offentlig profil, hvor man selv vælger, hvad andre kan læse. Jeg ville da gerne dele 90 % af indholdet i min dagbog med andre.

Samtidig tror jeg, det ville være rart, hvis der under ens profil også var link til de debatter, man deltog i - det kunne hjælpe andre med problemer, der svarede til det, man selv nævner i et indlæg, til at kunne finde mere og måske derigennem få mere grundlag for forståelse. Først af den anden, siden af sig selv ved reflektion.

Kærlig hilsen

Amazone

Et af mine vigtige indlæg:

Ærlig selverkendelse - strategi - filosofiske betragtninger

***forældet link er fjernet***
14 år21. november 2010 kl. 09:46
re: Ændring af dagbog, delvis offentlig og lidt skjult?
Tak. God idé angående at lave flere valg på "kan se" og "kan ikke se" - og især også med et link fra forumindlæggene.
Vh Lone
14 år21. november 2010 kl. 14:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...