Forslag til ny funktionalitet: understøttelse af tablets

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Forslag til ny funktionalitet: understøttelse af tablets
Mit problem består dels i at min splinternye ipad ikke kan vise flash (og det betyder at mange hjemmesider, blandt andet madital, ikke kan vises).

En Ipad har, som andre tablets, et noget større skærmareal end en mobiltelefon, og derfor virker madital's mobil-del lidt lille og fattig i forhold til den kapacitet som en tablet har i form af grafik og skærmstørrelse.

Den anden del af mit problem består i at der SLET ikke findes ipad apps i Apple's app-store som er danske og som kan bruges til at holde regnskab med maden.

Det gode ved en tablet, som f.eks. ipad (der findes andre), er at den kan man faktisk sagtens have ved bordet - og dermed kan man taste ind med det samme.

Jeg tror helt sikkert at den første der kommer med en god, gennemført app til diæt-dagbog, kalorietælleri med videre på dansk, bliver en helt. Og personligt har jeg slet, slet ikke noget imod at skulle bestale en lille net sum på 6-12 kroner for sådan én. Men jeg er faktisk vant til at bruge madital og synes den er så supergod at jeg vil helst at der kom en ipad-venlig udgave (dvs uden flash og andre server-side ting, som Safari på Ipad ikke kan håndtere).
14 år18. november 2010 kl. 08:10
re: Forslag til ny funktionalitet: understøttelse af tablets
Kære iakob,
Jeg kan glæde dig med, at flashmenuen bliver fjernet ved næste opdatering. Dvs. inden for den næste måned :-)

Jeg er klar over behovet for en bedre mobiludgave/applikation. Det er desværre endnu kun på idébordet.

De bedste hilsner
Lone
14 år19. november 2010 kl. 19:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...