vægt med lille eller stor skrift ??

Du læser en tråd i debat > madital.dk

vægt med lille eller stor skrift ??
Hej Lone...

i sin profil kan man vælge om man vil have have sin vægt til at stå med lille skrift.... hvorfor kan man ikke vælge at vægten slet ikke skal stå øverst i højre hjørne..

De fleste ved jo godt hvad de selv vejer og jeg har ikke brug for at folk der går forbi mig når jeg er på madital kan se hvad jeg vejer...

Det skal lige siges at jeg er super glad for madital men hvis du kan gøre det til et valg om man vil have sin vægt til at stå frit fremme i hjørnet eller ej, bliver jeg endnu gladere for siden :-)

Venlig hilsen

Tanja
14 år17. november 2010 kl. 19:47
re: vægt med lille eller stor skrift ??
Det er jeg helt enig i !!!!
Både at jeg er SUPER glad for madital og også gerne ville skjule min vægt for andre.....
Venlig hilsen Trif
14 år17. november 2010 kl. 19:57
Jeg ville også ønske at min vægt ikke behøvede at stå på siden. Selvom den er med lille skrift synes jeg stadig den er ret tydelig og for mig er min vægt ret privat. Det er ikke irriterende at jeg kan se vægten når jeg er herhjemme, men når jeg er på madital andre steder irriterer det mig at andre kan se vægten.
14 år17. november 2010 kl. 20:59
Nu vil jeg jo ikke være Rasmus modsat som har taget nej-hatten på, men jeg kan faktisk godt lide at min vægt står på siden - og gerne at andre ser den skønt jeg selvfølgelig også et eller andet sted syntes den er privat. Jeg er en af dem som står på vægten - i morges viste den 95,8 - men hvis nogen spørger mig face-to-face "Hvad vejer du egentligt" (og det må folk godt uden jeg går i spåner) så har jeg tidligere haft for vane at sige 2-3 kg mindre for hvad fan ... de kan jo ikke se om det er 91 eller 94 - jeg er jo tyk alligevel uanset hvad men det lyder meget pænerer med et lavere tal og når jeg har sagt det tilstrækkeligt mange gange - så har jeg også begyndt at tro på det så når vægten pludselig siger noget andet end hvad min mund fortæller - så siger min hjerne "Øv - jeg har taget på igen" men det er jo ikke sådan det hænger sammen - jeg har bare ikke tabt mig som jeg drømmer om. Summa sumarum: Vægtangivelse på min loginside er helt fint, og hvis tallet er det eneste evt. besøgende interessere sig for, tja - så har de da et problem syntes jeg. Det må være de input der kommer både i div. forum samt måske på de private dagbogssider som virkelig tæller. Som slutbemærkning syntes jeg det virker mere underligt at der kommer reklamer for f.eks. pålægschokolade mellem nogle af indlæggene.
14 år18. november 2010 kl. 12:44
PS - nu har jeg lige hurtigt kikket i tilfældige dagbøger og den eneste hjørnevægt jeg kan se er altså min egen ?
14 år18. november 2010 kl. 12:54
Fru Ulla... jeg har ikke et problem med at i herinde kan se min vægt... jeg fører jo også en tråd herinde med min vægt fra dag til dag, problemet er at jeg ikke har lyst til at dele min vægt med mine åleslanke veninder og ej heller min kæreste for den sags skyld.. selvom jeg har været sammen med ham i snart 14 år er det den eneste ting jeg holder helt privat for mig selv i vores forhold, han er også åleslank og jeg skammer mig over min vægt, han kan selvfølgelig godt se at jeg ikke er slank.. men aligevel.. og han skal jo ikke føle jeg sidder og laver noget hemmeligt fordi jeg sidder og vender mig den anden vej med den bærbare når jeg er på madital. det er jo trods alt en lille uskyldig hemmelighed...
14 år18. november 2010 kl. 13:13
Er det muligt at regulere den vægt man har skrevet fra starten???....hvis man kan er det mig der ikke kan finde ud af det.......

Synes både det er godt og skidt....at skrive sin vægt......godt fordi os der er svært overvægtige intet har tilfælles med dem der blot lige skal af med et par kilo....ellers en fin gruppe.
14 år18. november 2010 kl. 16:21
calsit... vægten i hjørnet skifter efterhånden som du taber dig.. hver gang du logger ind har du mulighed for at ændre din vægt hvis du har tabt dig.. og så skifter vægten i hjørnet automatisk..

jeg vil selvfølgelig gerne have mulighed for at skrive min vægt og følge min kurve for at se om jeg når mit mål, men vægten behøver ikke lyse op i hjørnet af min skærm så mine venner og familiemedlemmer kan se det...
14 år18. november 2010 kl. 21:43
Tak for tilbagemeldingerne. I kan indstille vægten til at have lille tekst under jeres profil.

Angående pålægschokolade i reklamerne, så kan jeg ikke bestemme hvilke reklamer, som puttes på siden. Til gengæld kan jeg vælge, hvilke der skal tages fra :-) Du er meget velkommen til at trykke "Anmeld reklame" under reklamerne og skrive, hvilken jeg skal fjerne. Jeg vil meget gerne fjerne pålægschokolade, da jeg heller ikke mener, at den hører til her på siden.

Vil du skrive hvilken web-adresse, jeg skal udelukke? Gerne igennem linket, så kommer der heller ingen reklame her i forum ;-)

Venlige hilsner
Lone
14 år19. november 2010 kl. 19:16
Hej Lone

Er det ikke muligt at lave et valg der hedder >skjul vægt< så det ikke fremkommer oppe i øverste højre hjørne - men stadig befinder sig inde i ens kurve.. så kan jeg jo bare vælge at lade være med at gå ind og tjekke min kurve, når der er andre omkring mig, mens jeg er på mad i tal.. for jeg har ikke lyst til at dele min vægt med eks. min mand som jo tit er ved siden af, når jeg er på madital... venlig hilsen Tanja
14 år20. november 2010 kl. 10:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...