Billeder

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Billeder
Hej Lone.
Vil lige starte med at sige tak for en fantastisk side!
Den har virkelig hjulpet mig meget..

Jeg tror nok det har været oppe og vende et par gange, men nu vil jeg lige spørge dig.

Er der mulighed for, at man kan komme til at sætte billeder ind på sin profil? Jeg synes det er super motivernede at se før-og efter billeder af andre, og selvfølgelig mig selv.

Jeg håber ihvertfald du vil tænke over det.

Rigtig god søndag.
Bojan.
14 år14. november 2010 kl. 18:08
re: Billeder
Hej Bojan,

Tak for meddelelsen, det er rigtig dejligt at høre :-)

Jep, det har været oppe. Første skridt på vejen bliver, at jeg sætter nogle historier fra brugere, der har haft gavn af Madital.dk på forsiden, så andre kan nyde inspiration fra disse. Gerne med billede - evt. før/efter.

Der er allerede 5 personer, som har givet mig sine tilbagemeldinger, hvilket jeg er rigtig glad for.

Du er meget velkommen til at skrive, hvordan Madital har hjulpet dig: Hvordan du har brugt siden og hvad du har fået ud af den og evt. mere til. Hvis du har lyst :-)

Andre som gerne vil videregive deres gode oplevelser som inspiration, er selvfølgelig også meget velkomne til at give mig en tilbagemelding på dette.

Jeg vil meget gerne skrive teksterne til, så I skal ikke tænke på hvordan I skriver - og I får selvfølgelig mine ord til godkendelse, så det er jeres oplevelse, som kommer frem :-)

Jeg håber, at nogle vil sende sine oplevelser :-)

God start på ugen :-)
Lone
14 år15. november 2010 kl. 16:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...