Forslag til ny "gruppe" i forum

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Forslag til ny "gruppe" i forum
Den senere tid har jeg lagt mærke til at der er flere og flere som opretter en tråd, som de bruger som personlig dagbog. Det er en super ide, og rigtig givende at kunne følge med i, men måske det ville være lettere at finde rundt i, hvis de fik deres egen gruppe.
14 år10. november 2010 kl. 16:54
re: Forslag til ny "gruppe" i forum
HELT enig! En tråd der hed "dagbog" eller i den stil. Ved at mange andre sider med forskellig forummer har det på det måde og det er lidt mere overskueligt :)
14 år11. november 2010 kl. 06:49
Eller selvfølgelig ikke deres egen "tråd". Mente deres egen "gruppe" som du også siger :)
14 år11. november 2010 kl. 06:49
Det er en rigtig god idé, og jeg ville rigtig gerne lave det på stående fod. Jeg er ved at lave ændringer i forummet, så det bliver lidt mere avanceret end dette, men det indebærer desværre ikke en gruppefunktion endnu.

Dog er det ikke helt dårligt, at Frida taster tråd i stedet for gruppe - dog som fejl, men god idé ;-) Jeg kunne jo godt oprette et forum, som hedder dagbog som kompensation for, at der endnu ikke er grupper på siden.

Hvad synes I om dette?

Mvh Lone
14 år15. november 2010 kl. 16:21
Jeg synes det er en god ide specielt fordi der er oprettet så mange individuelle tråde efterhånden og det ser ud til at behovet for en sådan gruppe er der.
14 år15. november 2010 kl. 20:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...