#2 af Lone (administrator)
Indtastning af nye vare
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Indtastning af nye vare
Hej Foss,
Det har du ret i. Jeg vil gerne vente 14 dage med et svar på dette, da det så vil blive mere præcist. Jeg beklager ventetiden.
Mvh Lone
Det har du ret i. Jeg vil gerne vente 14 dage med et svar på dette, da det så vil blive mere præcist. Jeg beklager ventetiden.
Mvh Lone
14 år8. november 2010 kl. 18:51
Foss (slettet)
Helt iorden, jeg var bare nysgerrig.
14 år8. november 2010 kl. 18:55
bruger slettet
Noget nyt om det her Lone? :)
14 år3. december 2010 kl. 18:01
Lone
administrator
administrator
Hej vira,
Nej, desværre ingen nyheder her. Jeg kommer snart med nogle andre forbedringer, og så håber jeg på, at jeg kan få tastet en masse varer ind imellem jul eller nytår.
Problemet er, at jeg skal ud i butikkerne for at taste direkte fra varerne, da jeg ikke kan finde flere oplysninger direkte på nettet.
Håber at jeg evt. kan få et par rigtig hjælpsomme brugere med på idéen :-) Der er blot lige noget andet, jeg skal have lavet først. Det tager længere tid end forventet, men jeg glæder mig til at kunne vise jer det :-)
Venlige hilsner
Lone
Nej, desværre ingen nyheder her. Jeg kommer snart med nogle andre forbedringer, og så håber jeg på, at jeg kan få tastet en masse varer ind imellem jul eller nytår.
Problemet er, at jeg skal ud i butikkerne for at taste direkte fra varerne, da jeg ikke kan finde flere oplysninger direkte på nettet.
Håber at jeg evt. kan få et par rigtig hjælpsomme brugere med på idéen :-) Der er blot lige noget andet, jeg skal have lavet først. Det tager længere tid end forventet, men jeg glæder mig til at kunne vise jer det :-)
Venlige hilsner
Lone
14 år5. december 2010 kl. 18:44
bruger slettet
Hej Loine tak for svar :-)
Og hold da op det lyder da som et kæmpe arbejde at skulle ud i butikkerne.
Og hold da op det lyder da som et kæmpe arbejde at skulle ud i butikkerne.
14 år6. december 2010 kl. 06:21
Lone
administrator
administrator
Ja, jeg tror nu, når man først kommer i gang, skal det nok gå hurtigt. Jeg har simpelthen bare ikke haft tiden endnu.
Jeg håber dog også på lidt hjælp igen. Der var nogle, som hjalp mig sidst (ved indtastning fra websites), det var virkelig skønt! :-)
Nu når vi er ved denne tråd, må du gerne skrive til mig, hvis du arbejder i et supermarked - angående hvilke kæder, som vil give mig lov til at gå rundt og taste ind :-) Dette er en besked til alle :-)
Venlige hilsner
Lone
Jeg håber dog også på lidt hjælp igen. Der var nogle, som hjalp mig sidst (ved indtastning fra websites), det var virkelig skønt! :-)
Nu når vi er ved denne tråd, må du gerne skrive til mig, hvis du arbejder i et supermarked - angående hvilke kæder, som vil give mig lov til at gå rundt og taste ind :-) Dette er en besked til alle :-)
Venlige hilsner
Lone
14 år6. december 2010 kl. 18:47
bruger slettet
Bliver det sådan på et tidspunkt at når man vil indtaste en ny vare så kan man bare angive kalorie antallet og ikke andet?
13 år11. januar 2011 kl. 21:22
Lone
administrator
administrator
Jep - i den nye beta-version, som i øjeblikket er i test.
Jeg melder ud, når den er færdigtestet.
Har du lyst til at prøve den, kan du gå ind på beta.madital.dk
Jeg melder ud, når den er færdigtestet.
Har du lyst til at prøve den, kan du gå ind på beta.madital.dk
13 år13. januar 2011 kl. 22:17
bruger slettet
aha hvor fint Lone, tak det bliver bare en super ændring syntes jeg :-)
13 år14. januar 2011 kl. 12:04
For et godt stykke tid siden var der noget med indtastning af nye vare. Noget om at kunne nøjes med at indtaste antal kalorier.
Bliver det til noget , og hvornår ?