Fiskeolie og te???

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fiskeolie og te???
Kan jeg taste mit daglige indtag af fiskeolie ind i planen? og under hvad?

Jeg er også lidt i tvivl om hvordan jeg skal taste te ind..... hvis jeg laver en kop te af et tebrev (de færdige fra fx picwick), skal jeg så taste det under Te, drikkeklar eller Te, blade???
18 år16. maj 2006 kl. 12:56
re: Fiskeolie og te???
Med hensyn til fiskeolie, ved jeg det ikke rigtig, men der er vist ikke mange gram fedt i, så det gør nok ikke så meget. Te er nok lige meget, hvad du gør med, der er ingen kalorier i.
18 år17. maj 2006 kl. 09:13
re: Fiskeolie og te???
Hej
Fiskeolie skal ind under kosttilskud i "varer" (se deklaration på glasset) og te som "drikkeklar", så tæller den med i væskebalancen.
Elsebeth
18 år17. maj 2006 kl. 09:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });