#1 af bruger slettet
Kan ikke finde de ønskede vare.
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
Jeg kan ikke finde min mad. Fx boller i karry, alm lagkage osv.. Synes det er svært at skulle angive det hele i gram..
14 år28. oktober 2010 kl. 22:27
bruger slettet
re: Kan ikke finde de ønskede vare.
Hvis der er noget du mangler så skal du selv taste det ind. Det er vidt forskelligt hvordan boller i karry og lagkage laves så det er umuligt at angive et specifikt kalorieindhold for de ting, medmindre du selv har tastet alle ingredienserne ind.
Det er lidt besværligt i starten, men eftersom man lærer programmet bedre at kende bliver det nemmere.
Det er lidt besværligt i starten, men eftersom man lærer programmet bedre at kende bliver det nemmere.
14 år29. oktober 2010 kl. 09:35
BirgitL (slettet)
Jeg bruger indimellem sitet "alletiders kogebog" der er en del opskrifter, hvor der er udregnet energi.
Det holde ikke altid fx mht til ingridienser (fx fløde, hvor man selv erstatter det med noget andet. Men det kan give et praj
Jeg har forsøgt at lave en ret og regne ud hvor meget der er i den.. Det opgav jeg ret hurtigt
Det holde ikke altid fx mht til ingridienser (fx fløde, hvor man selv erstatter det med noget andet. Men det kan give et praj
Jeg har forsøgt at lave en ret og regne ud hvor meget der er i den.. Det opgav jeg ret hurtigt
14 år29. oktober 2010 kl. 13:00
bruger slettet
Du kan jo bare taste din egen opskrift på boller i karry og lagkage ind.....så er du jo sikker på at det er lige præcis de ingredienser der er i. Grunden til at de ikke ligger fast her, er jo at der er tusind måder at lave det på, så derfor vil det ikke blive særlig præcist.
14 år29. oktober 2010 kl. 13:12