#2 af Lone (administrator)
motionsindtastning
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: motionsindtastning
Hej,
De timer du taster i din profil skal ikke indtastes under motion.
Hvis du dyrker mere motion en uge (end det der står i profilen) skal denne "mer-motion" skrives ind under motion > indtast motion.
Programmet virker sådan, at de timer du indtaster under motion bliver delt ud på ugens dage, således at din forbrænding her i programmet er lige stor hver dag (i realiteten forbrænder du jo mere de dage, du dyrker motion).
Hvis du vælger at indtaste timerne under motion vil det påvirke den enkelte dag.
Men du har ret i at timerne vil tælle dobbelt, hvis du indtaster begge steder.
Hvis mit svar ikke blev helt forståeligt, håber jeg, at du skriver igen :-)
Venlige hilsner
Lone
De timer du taster i din profil skal ikke indtastes under motion.
Hvis du dyrker mere motion en uge (end det der står i profilen) skal denne "mer-motion" skrives ind under motion > indtast motion.
Programmet virker sådan, at de timer du indtaster under motion bliver delt ud på ugens dage, således at din forbrænding her i programmet er lige stor hver dag (i realiteten forbrænder du jo mere de dage, du dyrker motion).
Hvis du vælger at indtaste timerne under motion vil det påvirke den enkelte dag.
Men du har ret i at timerne vil tælle dobbelt, hvis du indtaster begge steder.
Hvis mit svar ikke blev helt forståeligt, håber jeg, at du skriver igen :-)
Venlige hilsner
Lone
14 år23. oktober 2010 kl. 09:39
Prinsesse22 (slettet)
re: motionsindtastning
tusind tak for svaret -det var helt forståeligt :)
14 år23. oktober 2010 kl. 22:25
Super fed og genial side -men jeg er i tvivl om noget mht motion.. jeg har jo i min profil skulle indtaste hvor mange timer ugentligt jeg bruger på anstrengende fysisk aktivitet... -og det ingår i nogle udregninger og gennemsnit osv... hvis jeg fx har tastet ind at jeg bruger 3 timer, fordi jeg tager tre forskellige hårde timer i fitnesscentret.. så er det jo indregnet.. hvis jeg så en dag fx har været til spinning i en time (1 af de 3 ugentlige jeg har tastet), og taster det ind under dagens motion, så bliver det vel regnet dobbelt? eller hvad?
puh det blev langt.. håber på svar! tak :)