Mangel på opskrifter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Mangel på opskrifter
Jeg bruger siden flittigt, og er glad for at kunne holde øje med mit energiforbrug og ikke mindst indtag (-;

Jeg synes dog, det er irriterende, at man ikke kan finde simple retter under "indtast mad".
Self. kan man ikke finde "Laks med porre, tomat osv.", men "Risengrød", "Spaghetti med kødsovs", "Lasagne", "Kammuslinger" ..
Det synes jeg er underligt.
14 år28. september 2010 kl. 20:57
re: Mangel på opskrifter
Mon ikke det er fordi der er stor forskel på hvordan folk laver de forskellige ting.....og dermed et stort udsving i kcal???

Men du kan jo selv taste din egen opskrift ind, og genbruge den næste gang du får lasagne :-)
14 år29. september 2010 kl. 09:11
Jeg bruger skummetmælk når jeg laver risengrød - min kæreste sværger til sødmælk. Jeg laver bechamelsovs til lasagne med jævnet skummetmælk, en klat margarine og krydderier - min kæreste laver en opbagt sovs med fløde og ost..så selv i vores lille husstand er der KÆMPE forskel på kalorieindholdet i de to ting! :) Det er nok derfor..
14 år1. oktober 2010 kl. 19:10
Kære Stine,

Jeg vil rigtig gerne kunne tilbyde opskrifter i programmet. Dvs. at brugerne kan dele hinandens opskrifter.

Jeg håber på din tålmodighed, indtil jeg har mulighed for at implementere dette.

Mvh Lone
14 år3. oktober 2010 kl. 17:04
Det lyder som en rigtig god ide! :-D
14 år8. oktober 2010 kl. 18:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...