#2 af super500
Mangler i varegrupper.... hvad minder evt. om kammuslinger?
Du læser en tråd i debat > madital.dksuper500
re: Mangler i varegrupper.... hvad minder evt. om kammuslinger?
Kammusling
Pr. 100 g: 104 kcal
Protein: 17 g
Kulhydrat: 1,9 g
Fedt: 3 g
Pr. 100 g: 104 kcal
Protein: 17 g
Kulhydrat: 1,9 g
Fedt: 3 g
14 år27. september 2010 kl. 16:17
Kazandra (slettet)
Man kan på superbest.dk finde varedeklarationer på mange varer, hvis man kigger under deres sektion med at købe vare online - husker ikke det præcise navn.
14 år27. september 2010 kl. 20:07
Lone
administrator
administrator
Hej Sabrina,
Coronet laver kager (som i dette tilfælde har navnet kammuslinger). Det er noget misvisende, kan jeg godt se. Jeg må overveje at sætte kategorier på fødevarerne, så dette undgås.
Godt at du forholder dig til tallene og ikke blot tager alt for gode varer ;-)
Mvh Lone
Coronet laver kager (som i dette tilfælde har navnet kammuslinger). Det er noget misvisende, kan jeg godt se. Jeg må overveje at sætte kategorier på fødevarerne, så dette undgås.
Godt at du forholder dig til tallene og ikke blot tager alt for gode varer ;-)
Mvh Lone
14 år27. september 2010 kl. 20:28
Sabina Nielsen (slettet)
okay, det var nogle rigtige gode muligheder - mange tak for hjælpen .
14 år28. september 2010 kl. 06:30
emo61 (slettet)
kalorietabel.dk er også en god side
14 år28. september 2010 kl. 16:25
M_A (slettet)
Det ville jo så være perfekt, når I finder en fødevare, som mangler, og har fundet nærringsindholdet, så lige taster det ind under 'ny vare', så vi andre også kan få glæde af jeres fund ;p
14 år2. oktober 2010 kl. 19:40
Lone
administrator
administrator
ErikaMaria> det er desværre ikke muligt på nuværende tidspunkt at se hinandens varer.
Jeg har grublet over, hvorledes dette kan lade sig gøre, således at det ikke går ud over programmets kvalitet (pga. forkerte indtastninger).
En venlig bruger har skrevet en mulig løsning til mig ... jeg har ikke haft mulighed for at implementere dette endnu, men det er bestemt en løsning som ikke kan vente alt for længe :-)
Håber på din tålmodighed.
Mvh Lone
Jeg har grublet over, hvorledes dette kan lade sig gøre, således at det ikke går ud over programmets kvalitet (pga. forkerte indtastninger).
En venlig bruger har skrevet en mulig løsning til mig ... jeg har ikke haft mulighed for at implementere dette endnu, men det er bestemt en løsning som ikke kan vente alt for længe :-)
Håber på din tålmodighed.
Mvh Lone
14 år3. oktober 2010 kl. 16:20
Denne gang er det kammuslinger ( hvilket egentlig undrer mig meget da det er en sund form for spise og jo er en råvare) og blåmuslinger o.lign. kan heller ikke findes derinde. Den eneste form for muslinger er fra "Coronet:Muslinger". Jeg har prøvet at google for at finde noget ud om disse muslinger fra Coronet men kan hverken finde firmaet eller andet der kan indikere om disse kan bruges i opskriften i stedet for kammuslinger for et ca. holdbart resultat af rettens kcal. m.m.
Er der nogen der kender til en anden slags fisk eller om coronet´s muslinger kan bruges i stedet for uden at gøre opskriften helt uholdbar mht. ovenstående ting?