Hvis målet skal redigeres

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvis målet skal redigeres
Jeg kan forstå, at nogle af jer kan gå ind og lave om på de mål I satte, da I startede.
Da jeg nok er nødt til "at starte forfra" vil jeg gerne vide, hvordan jeg ændrer det mål, jeg satte mig i sin tid. Kan det lade sig gøre?
Jeg takker på forhånd!
18 år1. maj 2006 kl. 16:40
re: Hvis målet skal redigeres
Hejsa Maddie!

Du kan gøre en af to ting:

Enten sletter du dit gamle mål helt og sætter et nyt

Eller også sætter du bare et nyt, så vil du stadig kunne se vægtkurven fra dit gamle mål, men det er det nye der er aktivt.

Du gør det i punktet Mål som du finder under Profil.

Held og lykke med det

Knus Nuzz
18 år1. maj 2006 kl. 18:13
re: re: Hvis målet skal redigeres
Tak for din hjælp, det havde jeg ikke fundet ud af selv. Nu kan jeg måske lægge den dårlige samvittighed lidt væk, når jeg ikke konfronteres dagligt med det,. jeg så IKKE lige nåede her i foråret.
Nu håber jeg så at kunne holde det nye mål.
18 år2. maj 2006 kl. 07:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });