#2 af karin_w (slettet)
Indtastning af egen varer virker ikke
Du læser en tråd i debat > madital.dkkarin_w (slettet)
re: Indtastning af egen varer virker ikke
Har du indtastet gram protein, kulhydrat og fedt i varen? Det er nemlig de tal programmet bruger til at udregne kalorieindholdet...hvis du kun har indtastet antal kalorier per 100 g bliver det ik registreret og varen står til at indholde 0 kcal :)
14 år19. september 2010 kl. 13:25
Bianka (slettet)
Der har vi problemet :)
Tusind tak for hjælpen!
Tusind tak for hjælpen!
14 år20. september 2010 kl. 08:19
bruger slettet
Jeg kan alligevel ikke få det til at virke. Den vil have madvaren til at indeholde mere end den gør. Hvis den eksemeplvis indeholder 180KJ pr 100 g, så står der over 200 KJ når jeg kigger i oversigten. Jeg kom frem til at det er fordi den lægger protein, kulhydrat og fedt KJ's oveni, men det skal den jo ikke, da det allerede er indbregnet? Hvordan ordner man det??
14 år3. oktober 2010 kl. 20:43
Lone
administrator
administrator
Hej signified,
Det energital, som du skriver ind under varen (180KJ) bliver der ikke taget højde for lige nu. Det er dog på vej.
Efter næste upload af ændringer vil programmet beregne ud fra de 180KJ frem for det beregnede tal, som kommer fra fedt, kulhydrat og fedt.
180 kJ bruges altså slet ikke lige nu - men skriv det endelig ind på varen, for det bliver brugt inden alt for længe :-)
Mvh Lone
Det energital, som du skriver ind under varen (180KJ) bliver der ikke taget højde for lige nu. Det er dog på vej.
Efter næste upload af ændringer vil programmet beregne ud fra de 180KJ frem for det beregnede tal, som kommer fra fedt, kulhydrat og fedt.
180 kJ bruges altså slet ikke lige nu - men skriv det endelig ind på varen, for det bliver brugt inden alt for længe :-)
Mvh Lone
14 år3. oktober 2010 kl. 21:05
Jeg prøvede at indtaste min egen vare her på madital, da den ikk er her i forvejen, men når jeg så tilføjer den som spist, så står der bare 0 kj. Nogen der ved hvad problemet er?