printvenlig udskrift

Du læser en tråd i debat > madital.dk

printvenlig udskrift
Hejsa. må jo sige det her er en genial side for mig som ikke har den helt store forstand på det hele. glad smiley og jeg på rette vej :-) weeee

se nu er jeg så heldig jeg bor i norge og de næste 2 år får jeg penge for at have min vægt i focus. hvilket indebær træning svømme kostvejledning o.s.v, o.s.v

da min læge er med i det her og en expert på område ville jeg høre om man kan få en printvenlig udskrift af det man skriver.... hvor der står de data så sådan nogen kloge nogen har brug for...

igen tak for en god side
14 år6. september 2010 kl. 12:24
re: printvenlig udskrift
Hej Søren,

Tak for dine positive ord om siden.

Jeg har desværre ikke en printvenlig version. Kan du på en eller anden måde kopiere over i word og gøre teksten til sort?

Hvis du kigger under Profil > dagbog, står maden i øvrigt på en anden og måske mere brugbar måde for dig.

Mvh Lone
14 år6. september 2010 kl. 20:17
re: printvenlig udskrift
ja gør jo som sådan ikke siden dårlig, fordi den er jo til for at hjælpe mig... og både min kæreste og jeg kan jo dårlid spise maden før vi er inde at skrive.

og jo jeg kan med gangti copy paste o.s.v og få det ud på print.
men sys måske dog i skal overveje at lave det så man kunne printe ud en oversigt. så man nemt kunne se forbranding og indtagelse af mad o.s.v

fordi det vil åbene muligheder for utrolig mange.

folk der som jeg er i samarbejde med sin læge.
folk på kost kurser
folk i selvhjælps grupper
og mange mange flere.

faktisk kunne i lave at kun v.i.p folk kunne benytte sig af den tjenste. og det så koste et lille symbolesk beløb.
14 år6. september 2010 kl. 21:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...