Forslag til ny kategori

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Forslag til ny kategori
Hej Lone

Jeg sad og fik en idé da jeg læste et nyt indlæg hvor en spiseforstyrret skriver ind. Jeg tænker at det er ofte at vi ser spiseforstyrrede herinde og folk der har et vanskeligt forhold til mad og jeg er også selv spiseforstyrret.
Jeg spekulerede så over om det kunne være muligt at få en kategori, for folk med spiseforstyrrede? Jeg ved godt at der selvfølgelig er 'vægtøgning', men det er jo ikke alle med spiseforstyrrelser der skal tage på, da der jo også er spiseforstyrrelser som BED, bulimi mm. og anorektikere der har taget det på som de skal.

Jeg ved godt at sitet er et slankesite, men jeg synes virkelig at det egner sig godt hvis man har haft en spiseforstyrrelse og har brug for at holde styr på at man får de rigtige næringsstoffer osv, og den har hjulpet mig utroligt meget igennem min vej ud af anoreksien, så tak for det by the way :-)

Jeg ved ikke hvor mange der ville benytte en sådan kategori, men jeg tænkte at det kunne være en god mulighed for at de spiseforstyrrede der er her på siden kunne støtte hinanden på vejen mod helbredelse.

Mange tak for en fantastisk side, og knus og kram
//Silverchair :-)
14 år29. august 2010 kl. 22:24
Søger brugerinput på ny kategori i forum
Jeg vil lige sige, at jeg ikke har glemt denne idé, jeg har blot lige gået og tygget på det.

Jeg synes umiddelbart godt om idéen, men jeg vil egentlig gerne have nogle flere brugeres tanker om dette.

Er det en god idé?

Håber at der kommer et par svar mere.

De bedste hilsner
Lone
14 år22. september 2010 kl. 19:35
re: Søger brugerinput på ny kategori i forum
Går den ikke lidt ind under vægt vedligeholdese?
Eller der det bare mig?

Altså enten vil man tabe sig: Vægttab
Eller tage på: vægtøgning
Eller holde sin vægt og holde øje med hvad man spiser: vedligeholdelse.
14 år12. oktober 2010 kl. 12:33
Hej

For mig vil det være fint med en kategori til spiseforstyrrede idet jeg nogle gange synes at deres indlæg ikke lige hører ind under de andre fora.

Men som Silverchair skriver, hun ved ikke hvor mange der vil benytte sig af et sådant forum, men så må de med spiseforstyrrelser jo give sit besyv med, så vi kan se om der er et reelt behov for et sådant forum.
14 år12. oktober 2010 kl. 13:15
Jeg har en spiseforstyrrelse og ville meget gerne have et forum kun til den snak:-)
14 år19. oktober 2010 kl. 12:50
Jeg synes det vil være en super god idé.. Har selv kæmpet med en spiseforstyrrelse og der er bare nogle ting, som folk uden spiseforstyrrelse ikke forstår, så det kunne være fedt at have en kategori, hvor folk med spiseforstyrrelser kan støtte hinanden, når alt det med mad bliver rigtig svært :-)
14 år21. oktober 2010 kl. 16:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...