#2 af BMS (slettet)
Foreslag: Redigering.
Du læser en tråd i debat > madital.dkBMS (slettet)
re: Foreslag: Redigering.
Enig :-)
14 år26. august 2010 kl. 13:32
TrawtorRocker (slettet)
Sidder netop og tænker det samme...
Kan man ikke slette sine tidligere opslag?
Kan man ikke slette sine tidligere opslag?
14 år26. august 2010 kl. 14:51
Mivsel (slettet)
Den er jeg med på også.
En edit funktion hvor der ved siden af udgivelses tidspunkt blot skal stå edit tidspunkt også (så folk kan se det er blevet redigeret)
En edit funktion hvor der ved siden af udgivelses tidspunkt blot skal stå edit tidspunkt også (så folk kan se det er blevet redigeret)
14 år27. august 2010 kl. 07:07
Lone
administrator
administrator
Det med at slette indlæggene synes jeg ikke om personligt. Det vil skabe huller i forumtrådene, som evt. bliver uforståelige eller misvisende pga. manglende indlæg indimellem.
Jeg har i andre fora set muligheden for at redigere et indlæg inden for fx 2 timer. Så er der mulighed for at rette tastefejl osv. Den synes jeg om.
Det er altid muligt at skrive til mig angående et specifikt indlæg for at få det slettet - det er der et par stykker der har gjort tidligere, og jeg har efterkommet ethvert af deres ønsker :-)
I er velkomne til at give tilbagemeldinger på ovenstående. Hvad tænker I om evt. huller i trådene?
Mvh Lone
Jeg har i andre fora set muligheden for at redigere et indlæg inden for fx 2 timer. Så er der mulighed for at rette tastefejl osv. Den synes jeg om.
Det er altid muligt at skrive til mig angående et specifikt indlæg for at få det slettet - det er der et par stykker der har gjort tidligere, og jeg har efterkommet ethvert af deres ønsker :-)
I er velkomne til at give tilbagemeldinger på ovenstående. Hvad tænker I om evt. huller i trådene?
Mvh Lone
14 år30. august 2010 kl. 18:16
Gaiajo
Jeg synes i princippet det er fint at man ikke kan slette indlæg - på den anden side kan man jo bare slette alt teksten hvis der er mulighed for at edit'e.
I de fleste fora kan man edit - så umiddelbart synes jeg det er en god ide
I de fleste fora kan man edit - så umiddelbart synes jeg det er en god ide
14 år31. august 2010 kl. 15:01
Jeg haaber ikke du vil tage mig det ilde op, for der skal ikke herske tvivl om at jeg elsker Madital.dk ligesaa meget som jeg ved at mange, mange andre medlemmer goer!
OKay, here goes:
Jeg ville virkelig, virkelig oenske at vi kunne redigere vore indlaeg, :(...
Kaere Lone, vaer soed at overveje det! ... '^L^,
Eng.:
I really, really wish we had an edit function, :(..
Lone, please do consider it! ... '^L^,