#2 af Lone (administrator)
Skummetmælk 0,5% (minimælk)
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Skummetmælk 0,5% (minimælk)
Hej cvk,
Umiddelbart tænker jeg, at ja, det kan godt lade sig gøre i praksis.
På den anden side vil det påvirke andre brugere, som er ligeglade med vitaminer og mineraler (lige i dette tilfælde).
Hvis det skal sættes op sådan, at man selv har nogle valgmuligheder er det en større opgave at tage fat på. Derfor må jeg desværre skuffe dig i forhold til dit spørgsmål.
... og dog! Jeg har en anden løsning :-)
Når du kan huske hele navnet, kan du sikkert også huske at skrive en af følgende, når du indtaster denne vare:
1) (minim
2) 0.5 %
3) minimælk
Det behøver ikke at være den første del af varen, som du skriver i søgefeltet. Blot find noget unikt for de varer, du kender, og gerne vil vælge.
Så arbejder jeg hen imod en bedre søgningsmulighed :-)
Håber du kan bruge svaret.
Mvh Lone
Umiddelbart tænker jeg, at ja, det kan godt lade sig gøre i praksis.
På den anden side vil det påvirke andre brugere, som er ligeglade med vitaminer og mineraler (lige i dette tilfælde).
Hvis det skal sættes op sådan, at man selv har nogle valgmuligheder er det en større opgave at tage fat på. Derfor må jeg desværre skuffe dig i forhold til dit spørgsmål.
... og dog! Jeg har en anden løsning :-)
Når du kan huske hele navnet, kan du sikkert også huske at skrive en af følgende, når du indtaster denne vare:
1) (minim
2) 0.5 %
3) minimælk
Det behøver ikke at være den første del af varen, som du skriver i søgefeltet. Blot find noget unikt for de varer, du kender, og gerne vil vælge.
Så arbejder jeg hen imod en bedre søgningsmulighed :-)
Håber du kan bruge svaret.
Mvh Lone
14 år30. august 2010 kl. 18:11
Ja, det kan sagtens blive en vane at taste dette, i stedet for at ramme en af de mange andre varer under minimælk. Men jeg synes det ville være nemmere og bedre hvis minimælk var minimælk ;-)
Hvis man gerne vil have vitaminer og mineraler fra minimælk regnet med, så skal man ramme "Skummetmælk 0,5% (minimælk)", og det synes jeg er misvisende.
Kan det omdøbes, så det ikke står i bunden af listen, når man taster minimælk?
Endnu en gang TAK for et godt program! :-)