#2 af Lone (administrator)
Mål i cm
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Mål i cm
Hej Annefie,
Tak for dit forslag. Det er desværre ikke med i de kommende ændringer på siden.
Men det er et forslag som efterspørges gentagne gange, så jeg skal muligvis til at opprioritere netop dette tiltag. Jeg vil dog gerne have tilbagemeldinger efter næste opdatering inden jeg afgør de første opdateringer derefter :-)
Mvh Lone
Tak for dit forslag. Det er desværre ikke med i de kommende ændringer på siden.
Men det er et forslag som efterspørges gentagne gange, så jeg skal muligvis til at opprioritere netop dette tiltag. Jeg vil dog gerne have tilbagemeldinger efter næste opdatering inden jeg afgør de første opdateringer derefter :-)
Mvh Lone
14 år10. august 2010 kl. 18:57
Annefie
Hej Lone.
Det vil jeg glæde mig til.
Tak for dit svar.
Hilsen Annefie.
Det vil jeg glæde mig til.
Tak for dit svar.
Hilsen Annefie.
14 år10. august 2010 kl. 19:40
hemmeligspion (slettet)
Hej Lone
Jeg synes også det kunne være spændende med et mål i antal cm - men jeg er bekymret for hvordan det går i spænd med "et sikkert og varigt vægttab".
Jeg har smidt 10 cm om taljen, men kunne godt tænke mig 8 cm til. Men jeg ved jo ikke om det giver mig en sikker (sund) vægt - så kilo-målet er stadig det "mest fornuftige".
Jeg synes også det kunne være spændende med et mål i antal cm - men jeg er bekymret for hvordan det går i spænd med "et sikkert og varigt vægttab".
Jeg har smidt 10 cm om taljen, men kunne godt tænke mig 8 cm til. Men jeg ved jo ikke om det giver mig en sikker (sund) vægt - så kilo-målet er stadig det "mest fornuftige".
14 år11. august 2010 kl. 09:54
SiriS (slettet)
Jeg har også svært ved at se for mig hvordan det vil se ud på oversigtssiden:
Du har i dag haft et underskud på 245 kalorier. Det svarer til en formindskelse af dit livmål med 0,003 mm.
:-)
Du har i dag haft et underskud på 245 kalorier. Det svarer til en formindskelse af dit livmål med 0,003 mm.
:-)
14 år11. august 2010 kl. 12:47
hemmeligspion (slettet)
Hehe :)
14 år11. august 2010 kl. 13:24
Lone
administrator
administrator
Hehe, ja, programmet kommer ikke til at knytte disse mål sammen med kalorier ;-)
Men man kunne godt lave en smiley, der indikerer vejen til de andre mål :-)
Mvh Lone
Men man kunne godt lave en smiley, der indikerer vejen til de andre mål :-)
Mvh Lone
14 år11. august 2010 kl. 16:54
bruger slettet
Hej jeg er ny her og er lige ved at finde ud af siden. Jeg kan se det hvor der er en vægt kurve at man også kan lave en kurve over hvor mange cm man taber de forskellige steder på kroppen, er det rigtig forstået?
Problemet er at jeg ikke kan finde ud af at taste mine cm mål ind i det... skal jeg ikke kunne det?
Problemet er at jeg ikke kan finde ud af at taste mine cm mål ind i det... skal jeg ikke kunne det?
14 år10. september 2010 kl. 11:58
Lone
administrator
administrator
Hej Milsen,
Du går ind på kurven for cm. Nedenunder er der et link, hvor du kan få nogle indtastningsbokse frem.
Håber du kan finde det, ellers håber jeg, at du spørger igen.
Mvh Lone
Du går ind på kurven for cm. Nedenunder er der et link, hvor du kan få nogle indtastningsbokse frem.
Håber du kan finde det, ellers håber jeg, at du spørger igen.
Mvh Lone
14 år10. september 2010 kl. 16:16
bruger slettet
Hmm det syns jeg ellers jeg har prøvet men den vil ikke lade mig taste der.. der er bare streger i de rubrikker... Men jeg prøver lige igen og ellers vender jeg tilbage :)
14 år11. september 2010 kl. 16:06
Jeg kunne godt tænke mig, at jeg kunne sætte et mål i cm, altså hvor mange cm jeg vil tabe i stedet for hvor mange kg.
Tak for en super go' side:-)
Hilsen Annefie.