#2 af Lone (administrator)
Email Funktion.
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Email Funktion.
Hej Ywon,
Jeg går ud fra, at du efterspørger, at man kan sende en personlig besked i en privat indbakke på siden?
Eller evt. blot igennem en kontaktform på siden?
Mvh Lone
Jeg går ud fra, at du efterspørger, at man kan sende en personlig besked i en privat indbakke på siden?
Eller evt. blot igennem en kontaktform på siden?
Mvh Lone
14 år10. august 2010 kl. 18:53
Da jeg foerst begyndte at foelge med i debatterne troede jeg, at dette allerede var en del af funktionerne, idt der ved siden af "Besvar"-funktionen allerede findes et konvolut ikon, netop som det ofte er tilfaeldet naar man kan skrive til folk's email addresser.
Du kender helt sikkert til det, jeg har blot svaert ved at formulere mig her. Men du ved, man "mouse over" og kan saa se om vedkommende kan skrives til el. ikke - omend man ikke kan se email addressen som saadan ... det er jo netop hensigten med funktionen at folk ikke skal vaere noedsagede til at udveksle email addies online i offentlige fora.
Madital.dk er nu stadigt det bedste forum for folk der vil tabe sig, tage paa el. bare finde ligesindede og forblive sund.
Tak fordi du fortsat lader Madital.dk vaere tilgaengelig for den danske befolkning!... '^L^,