#2 af Lone (administrator)
Vægtøgning
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Vægtøgning ved vægttab
Hej Sisse,
Programmet beregner ud fra vægttabet - i dit tilfælde 4 kg. Det bliver ikke ændret til 6,6.
Jeg har haft overvejelser omkring dette, men jeg tror det vil betyde alt for mange spring i de tal, man skal gå efter - og dermed vil man hele tiden være i tvivl om, hvad man har at gå efter (er min formodning).
Så jeg har valgt at opsætte et fast tal for kalorieunderskud. Hvis vægten springer for langt fra dette, er det bedre at sætte et nyt mål.
Mvh Lone
Programmet beregner ud fra vægttabet - i dit tilfælde 4 kg. Det bliver ikke ændret til 6,6.
Jeg har haft overvejelser omkring dette, men jeg tror det vil betyde alt for mange spring i de tal, man skal gå efter - og dermed vil man hele tiden være i tvivl om, hvad man har at gå efter (er min formodning).
Så jeg har valgt at opsætte et fast tal for kalorieunderskud. Hvis vægten springer for langt fra dette, er det bedre at sætte et nyt mål.
Mvh Lone
14 år23. juli 2010 kl. 15:36
Når man først har indtastet sit mål for vægttab (f.eks.) som jeg, fortæller hjemmesiden mig, at jeg hver dag skal have et særligt kalorieunderskud hver dag, for at nå sit mål. Mandag vejede jeg 73,2. Tirsdag 75,6 kg.
Bliver det underskud, jeg i starten skulle have for at tabe 4 kg, så tilpasset, når jeg har taget 2 kg på. Eller vil det underskud, jeg skal have, stadig svare til de 4 kg, jeg først skulle tabe, eller er det nu ændret til de 6,6 kg, jeg nu skal tabe?