#2 af Labepe (slettet)
søvn og indtastninger forsent
Du læser en tråd i debat > madital.dkLabepe (slettet)
re: søvn og indtastninger forsent
Hej...
Oppe i højre hjørne står datoen, ved den står der skift. Her kan du skifte dato og dermed taste ind for andre datoer :) Du skal bare huske at skifte tilbage igen
Oppe i højre hjørne står datoen, ved den står der skift. Her kan du skifte dato og dermed taste ind for andre datoer :) Du skal bare huske at skifte tilbage igen
14 år28. juni 2010 kl. 11:17
mia_duberg (slettet)
Hejsa og velkommen til.
Jeg går ud fra det er med søvn, og så er den regnet som et gennemsnit over alle ugens 7 dage.
og ja du kan sagtens taste ind både før og efter dagen. Oppe i højre hjørne står der dato, og i parentes sjift, klikker du der kan du skifte dato og taste ind for den dag :)
Jeg går ud fra det er med søvn, og så er den regnet som et gennemsnit over alle ugens 7 dage.
og ja du kan sagtens taste ind både før og efter dagen. Oppe i højre hjørne står der dato, og i parentes sjift, klikker du der kan du skifte dato og taste ind for den dag :)
14 år28. juni 2010 kl. 11:18
Lone
administrator
administrator
Jep, 1,3 er inkl. søvn. Det er, som Mia skriver, et gennemsnit.
Mvh Lone
Mvh Lone
14 år28. juni 2010 kl. 16:09
new deal (slettet)
Jeg siger rigtig mange tak til jer 3 for gode svar :-)
14 år30. juni 2010 kl. 12:22
Jeg er studerende og derfor har jeg en forbrændingsprofil, uden motion, på faktor 1,3. Er søvn inkluderet i den faktor?
Kan man komme til at lave indtastninger f.eks. dagen efter eller flere dage efter, både motions og mad-indtastninger?