Reklameindtægter

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Reklameindtægter
Kære Lone,

Jeg synes det er helt utroligt beundringsværdigt, at du har lavet denne fantastiske hjemmeside - og at du ikke tager brugerbetaling for den! Jeg ved at der findes andre hjemmesider med samme formål, som kræver abonnement. Derfor synes jeg du skal have alle de reklameindtægter du overhovedet kan få! Sæt endelig flere annoncer rundt omkring. Det vigtigste for mig er bare, at de ikke sænker hastigheden, hvilket jeg for eksempel oplever på msn's side, hvor mange reklamer er lange film, der braldrer ind over skærmen og paralyserer min stakkels computer.

Jeg vil gerne bidrage så godt jeg kan til at gøre siden rentabel uden brugerbetaling, så mit spørgsmål er, om det gør en forskel i reklameindtægterne, om brugerne klikker direkte på annoncerne - altså, om det giver flere penge i kassen for dig? :) For i så fald vil jeg klikke på dem alle hver eneste gang jeg er herinde!

Mange hilsner, tak og roser
Christina

Jeg vil gerne vide, om det genererer flere indtæhter til dig, hvis vi brugere klikker på annoncerne
14 år22. juni 2010 kl. 15:49
re: Reklameindtægter
Det kan jeg kun tilslutte mig. En fantastisk hjemmeside, som er nem at bruge og bare virker perfekt. Det er virkelig fantastisk, at man kan bruge den ganske gratis. Tusind tak for det.
14 år22. juni 2010 kl. 20:15
re: Reklameindtægter
Hej med jer,

Tak for de dejlige beskeder. Jeg vil blot opfordre jer til at besøge de sider, som er relevante for jer :-)

Mvh Lone
14 år23. juni 2010 kl. 20:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...