#2 af bruger slettet
Indhold i madvarer
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: Indhold i madvarer
Når du er inde under "Alle varer", så kan du øverst klikke på forskelligt - fx fedtsyrer - så får du fordelingen at se. Du kan også klikke på vitaminer eller andet. Måske det er dét, du har ledt efter?
Hilsen Maja
Hilsen Maja
14 år16. juni 2010 kl. 10:20
rdrd (slettet)
Listen er blevet kortere for at minimere søge tiden, så man kan ikke se alle ting mere på en gang.
14 år16. juni 2010 kl. 12:18
Lone
administrator
administrator
Hej iakob,
Jeg uddyber lige svarene - der er et søgefelt (det til venstre). Her kan du få et antal fødevarer frem, som indeholder dette navn. Hvis du søger andre, må du specificere din søgning. Det er - som rdrd skriver - for at minimere søgetiden, det tog pludselig rigtig lang tid at få vist informationerne.
Mvh Lone
Jeg uddyber lige svarene - der er et søgefelt (det til venstre). Her kan du få et antal fødevarer frem, som indeholder dette navn. Hvis du søger andre, må du specificere din søgning. Det er - som rdrd skriver - for at minimere søgetiden, det tog pludselig rigtig lang tid at få vist informationerne.
Mvh Lone
14 år16. juni 2010 kl. 18:33
Jeg brugte det af og til hvis der var et eller andet stof (f.eks. enkeltumættede fedtsyrer) som jeg skulle forøge. Så blev jeg klogere af at kikke på listen.
Men da jeg skulle prøve det samme idag, så synes jeg listen var underlig kort. Kan man ikke få en liste med top 30 eller top 50 ud for hver ting man kan sortere på under "alle varer"?