#2 af bruger slettet
min mad hvordan taster jeg den ind
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: min mad hvordan taster jeg den ind
Du trykker på mad > ny vare - og her kan du så indtaste din vare efter vare-deklarationen.
Riskiks har jeg nu fundet her i programmet.....hed de måske riskager??
Vh Karin
Riskiks har jeg nu fundet her i programmet.....hed de måske riskager??
Vh Karin
14 år7. juni 2010 kl. 15:52
Labepe (slettet)
Jeg har også nogle fiber kiks jeg har købt i bilka (er det mon dem? i en blå pakke?) Jeg har tastet dem ind her, jeg kan lige sende det til dig
14 år7. juni 2010 kl. 16:04
rdrd (slettet)
ja, der er riskager, men kun med chokolade.
14 år7. juni 2010 kl. 21:27
sommer75
Ja det er dem fra bilka blot med tranebær men har set på kcal og mine indeholder 10 kcal mere end de blå.
Det er ikke riskager med chokolade jeg spiser det er alm riskiks.
Men jeg vil se om jeg kan taste varerne ind. Det er jo lidt træls at skulle gætte en anden varer ind og ikke mindst alle de kostfibre jeg går glip af fordi jeg spiser en del fiberkiks.
Jeg syntes det er en nem måde at få sine kostfibre på og så mætter de utrolig godt og en ekstra sidegevindst at der ikke er mange kcal i :-)
Tak for svarerne
Det er ikke riskager med chokolade jeg spiser det er alm riskiks.
Men jeg vil se om jeg kan taste varerne ind. Det er jo lidt træls at skulle gætte en anden varer ind og ikke mindst alle de kostfibre jeg går glip af fordi jeg spiser en del fiberkiks.
Jeg syntes det er en nem måde at få sine kostfibre på og så mætter de utrolig godt og en ekstra sidegevindst at der ikke er mange kcal i :-)
Tak for svarerne
14 år8. juni 2010 kl. 05:39
rdrd (slettet)
jeg sender dig lige på fiber riskager
14 år8. juni 2010 kl. 07:31
Jeg spiser utrolig mange fiberkiks (også kaldet klidkiks) men de er her jo ikke så hvordan får man registreret de kcal uden at skulle gætte på hvor mange gram af en anden fødevarer man skal taste ind istedet.
Det samme gør sig gældende for riskiks som jeg bruger meget til mellemmåltid.
Håber på lidt tips :-)