hm jeg arbejder jo ikke 24 timer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

hm jeg arbejder jo ikke 24 timer
Hej
Jeg undre mig noget over at programmet pr. automatik beregner at jeg holder mit aktivitetsniveau i 24 timer.
Det må jo så betyde at jo mindere jeg rent faktisk indtaster at jeg laver eller ikke laver jo større er afvigelsen fra det korrekte.
Ville det ikke være lidt smart hvis man i profilen kunne indtaste, hvor mange timer man arbejder pr. dag eller gennemsnitlig pr. uge. og det samme med søvn ?
Såvidt jeg kan se SKAL jeg hver dag taste at jeg har sovet 7 timer for ellers mener programmet, at jeg har arbejdet i de 7 timer, hvilket i sidste ende må betyde at mit energi regnskab meget hurtigt er MEGET forkert.
Eller er jeg helt forkert på den ??
14 år28. maj 2010 kl. 06:31
re: hm jeg arbejder jo ikke 24 timer
Heej :D
du ændre bare din arbejdsfunktion til sengeliggende også indtaster du hvor længe du arbejder hver dag :D
14 år28. maj 2010 kl. 06:44
jo jo men faktum er jo bare at vi jo alle sover mere eller mindre det samme antal timer hver dag. Jeg synes det er lidt synd at der skal bruges SÅ meget tid på at taste, kunne jo bruge tiden på motrion i stedet ;-)
14 år28. maj 2010 kl. 07:09
Den aktivitets faktor der er beregnet, går ud fra at du arbejder 8 timer om dagen, sover 8 timer og ellers bevæger dig normalt rundt de sidste 8 timer.
14 år28. maj 2010 kl. 07:54

hej igen.
ok men så burde det måske fremgå noget tydligere. Eller overser jeg noget?
Grunden til at jeg bliver usikker er, at når jeg så taster motion ind, trækker programmet timer og minutter fra de 24 timer som står angivet som min aktivitetsprofil.
Jeg er på meget ukendt grund (kalorie regnskab) har tabt 18 kg men da vægtet gik helt i stå holdt jeg næsten op med at spise og har taget 8 kg på. (over 1 år) Så jeg er totalt forvirret men på den gode måde. Har nu tabt 2 kg. "bare" ved at spise føler jeg (sundt selvfølgelig) Men såfremt du Rdrd har ret er det jo bare super ;-)
God weekend :-)
14 år28. maj 2010 kl. 13:26
Hvad er dit job? Så skal jeg prøve at komme med et eksempel.
Jeg ved ikke om du overser noget, men det er i hvert fald blevet forklaret i en tidligere tråd. Hvis du så ikke var medlem på det tidspunkt, har du jo af gode grunde nok ikke set den tråd.
Hvis man gerne vil se om et emne er behandlet i en tidligere tråd kan man klikke forum>søg og søge på emnet, så kommer de tråde frem hvor det ord man søger indgår.
14 år28. maj 2010 kl. 13:39
jeg har kun været med herinde i 4 dage. Men alene det at det skal forklares fortæller da mig at det burde fremgå tydeligere da andre jo så har spurgt om det samme ;)
14 år28. maj 2010 kl. 15:40
Det var da det blev ændret at der fulgte en forklaring med.
14 år28. maj 2010 kl. 15:49
det er fint, jeg har fået mine svar og tak for hjælpen.
Jeg er bare super glad, og iøvrigt synes jeg dette er et helt kanon site. Det gør livet mange gange lettere ;-) så tak til for det!
14 år29. maj 2010 kl. 06:54
Hej knielsen,

rdrd har ret i sin forklaring med de 8 + 8+ 8 timer.

Spørg endelig igen, hvis noget går dig på. Programmet her må ikke være årsag til nedadgående motivation ;-)

Det kan godt være, at der mangler forklaringer nogle steder - det må jeg forsøge at forbedre.

Mvh Lone
14 år29. maj 2010 kl. 11:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...