Indtastning af mad og motion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastning af mad og motion
Hej Madital.dk

Jeg synes, følgende kunne være fedt:

- ved indtastning af mad eller motion kunne det være fedt, at så snart, man begynder indtastningen, begynder "listen" at lede efter det, man vil indtaste, dvs. hvis jeg vil indtaste "agurk", vil der allerede ved "ag" vise sig agurk, agurkesalat etc. på listen - det samme ved motion.

- ved indtastning af mad eller motion kunne det være fedt, hvis man kunne se hele linjen enten ved at holde musen på den pågældende linje eller ved at gøre teksten kortere - ellers er det ved nogle af især motionsemnerne ikke til at se, hvad man indtaster fx Callanetics - hård eller hjemmetræning.

- ved indtastning af mad eller motion kunne det være fedt, hvis man ikke skulle trykke "søg", men blot kunne vælge fra listen, fordi det automatisk kommer frem, så snart man begynder at skrive noget af ordet, og at man ikke behøvede at trykke "søg", men blot kunne trykke "enter"

Jeg håber, I kan forstå min foreslag, ellers er I selvfølgelig velkomne til at skrive.

Mange hilsner
FrkLykke
14 år24. maj 2010 kl. 11:38
re: Indtastning af mad og motion
Hej FrkLykke,

Det er nogle rigtig gode forslag. Det du først og fremmest ønsker, er den "selvopdaterende" søgning eller hvad man skal kalde det ... ligesom Google. Det er ikke noget, jeg sådan lige ved, hvordan man laver, så der vil være lidt ventetid på denne løsning.

Du skulle gerne kunne bruge enter-knappen ved søgninger? Altså når du skriver fx "Ag" + trykker enter, så skulle søgeresultatet gerne fremkomme?? Hvilken browser benytter du? De mange browsere er lidt problematiske indimellem, men jeg har forsøgt at gøre, så det passer ind i de forskellige.

Mvh Lone
14 år24. maj 2010 kl. 21:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...