Nemt at taste nye enheder

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Nemt at taste nye enheder
Kære alle,

Så er det nemt at taste enheder ind i programmet.

Når I indtaster en vare, og den ikke indeholder den enhed, I ønsker, kan I selv oprette den under indtastningsfelterne.

De af jer, som har benyttet "vægtbeskrivelsesfeltet", der tidligere var på sitet kan se disse beskrivelser under indtastningsfelterne til enhed/gram. Så skulle det være nemt at overføre :-)

Rigtig god aften.

Mvh Lone
14 år23. maj 2010 kl. 19:32
re: Nemt at taste nye enheder
Kære Lone, det er perfekt :-)

Og den der med at "medtage egne" er også rigtig god.
Du er bare en knag til det her :-)

Må jeg spørge hvorfor du har taget "donation" af forneden på siden?
14 år24. maj 2010 kl. 18:02
Ja, det er super.
Kan der også komme en boks til medtag producent specifikke vare? Dem vil jeg nemlig gerne kunne klikke væk:-)
14 år24. maj 2010 kl. 19:21
Lækkert at I synes om det!

Spacy > jeg har vist donationslinket i godt et år og har her fået 3 donationer - du kender selv den ene :-) Jeg er selvfølgelig glad for, at nogle overhovedet har sendt et beløb :-) men jeg synes også, at det er misvisende at lade folk se linket og dermed tro at det rigtig bliver brugt. De der gerne vil overføre, spørger alligevel efter det - det var derfor, det kom på i første omgang :-)

rdrd> producentspecifikke varer, det kigger jeg på ved lejlighed :-)

Mvh Lone
14 år24. maj 2010 kl. 20:48
Jeg synes programmet er blevet super langsomt siden ændringen med enheder - den tager virkelig lang tid om at finde dem :s
14 år30. maj 2010 kl. 17:16
Hej Gaiajo,

Jeg har sat en lille forsinkelse på opslaget, da der ville blive rigtig mange databaseopslag hvis man bare kører musen nedover ellers. Men det kan godt ske, at jeg skal lave forsinkelsen lidt kortere varende.

Kører du musen ned over flere varer for at se, hvad der er enheder på, når du indtaster én vare? Den situation har jeg nemlig tænkt på, om man ville notere sig en irriterende forsinkelse på. Eller er det blot når du vælger varerne én for én, derpå vælger en enhed og så taster en ny vare?

Mvh Lone
14 år30. maj 2010 kl. 19:31
Hej Lone,

Det er når jeg vælger en vare og derefter venter på at enheden/enhederne på varen dukker op i listen
14 år31. maj 2010 kl. 17:27
Hej Gaiajo,

Jeg har nedsat hastigheden til det halve, men jeg ved ikke helt om det kan mærkes?

Mvh Lone
14 år31. maj 2010 kl. 22:08
Det er i øvrigt gjort for 2 min siden ;-)
14 år31. maj 2010 kl. 22:08
Hold da op det kan godt mærkes! Meget bedre. Mange tak :D
14 år1. juni 2010 kl. 08:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...