Mangler og problemer.

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Mangler og problemer.
Jeg er generelt meget glad for denne site, men jeg har opdaget nogle ret vigtige problemer. Jeg indtaster mine aktiviteter samt fødevarer hver dag, men har opdaget at i følge programmet forbrænder jeg mere på en dag hvor jeg ikke laver noget som helst (ca 2200 kcal) end jeg gør på en dag hvor jeg har været til 1 times spinning, har styrketræne, cyklet en halv time og derudover været ret aktiv. Der er vist noget helt galt.
Derudover er der en del mangler i mad og motions indtastningen, bl.a. figurerer pasta, spagetti og nudler slet ikke på liste. Hvad angår motionsindtastningen mangler motionsformer som spinning, yoga og pilates.
Jeg håber at det er muligt at gøre noget ved disse problemer.
Eller tak for et godt site.

Med Venlig Hilsen LL
19 år23. april 2005 kl. 17:27
re: Mangler og problemer.
Ok, ja det lyder meget underlig.

Jeg skal nok kigge på det, når jeg får tid igen.

Mvh Lone
19 år23. april 2005 kl. 21:33
re: Mangler og problemer.
Hej Lone,

Jeg har vist fundet fejlen hvad angår energi forbrug. Det skyldes at mit energi forbrug (som var sat til meget lavt) var hoppet op til middel, nu har jeg justeret det igen og det ser ud til at blive der. :-)
MVH LL
19 år24. april 2005 kl. 14:24
re: re: Mangler og problemer.
Jeg har samme problem på min side. Hvis jeg laver absolut intet, får jeg en glad smiley. Hvis jeg cykler en lang tur, bliver den ked af det....??
19 år11. juni 2005 kl. 07:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });