Statistik over motion

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Statistik over motion
Hej Madital.dk
Jeg er ny herinde, så måske er dette helt vildt nemt, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg kan se en statistik over min motionindtastning - ligesom jeg kan se en statistik over min vægt.
Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Mange hilsner
Line
14 år17. maj 2010 kl. 09:36
re: Statistik over motion
Hej FrkLykke og velkommen til.

Hvis du går op i profi og derefter i dagbog, så skulle du meget gerne se dine indtastninger nedenunder dine kost indtastninger.

Held og lykke
kmf
14 år17. maj 2010 kl. 09:56
Sorry.
Ser nu at det er statistikken du efterlyser. Den finder du under profil - vægt - måltid/motion :-))
14 år17. maj 2010 kl. 10:06
Mange tak for svaret!
Det ville jeg også tro - når jeg går ind på profil - vægt - måltid/motion og klikker, er der ikke nogen ny statistik, der kommer frem, men stadig min vægt "statistik".
Men jeg kan se at min motion er registreret, når jeg klikker mig ind på motionsknappen, og hvis den ikke var, ville der vel komme en tom statistik frem..?
Kan madital.dk se dette spørgsmål, eller hvordan kan jeg skrive til dem?
På forhånd tak og mange hilsner
Line
14 år18. maj 2010 kl. 13:38
Hvis du vil kontakte Lone (madital.dk) direkte, så kan du klikke på kontakt her i bunden af skærmen og sende hende en direkte mail.
Skærmbilledet ved måltid/motion er vægtstatistikken som baggrund og måltider og motion, som søjlediagram.
14 år18. maj 2010 kl. 14:02
Hej FrkLykke,

Jeg ser alle spørgsmål i dette "Madital.dk"-forum. Jeg svarede ikke tidligere, da andre kom før mig, og jeg ville have svaret samme i første omgang.

Hvis man ikke mener, at svarene man får giver det svar man søger - uanset om det er fra mig eller andre - så spørger I blot igen, som du også har gjort :-) Madital.dk-forummet eller mail, jeg ser begge.

Jeg har kigget på dine indtastninger, da ovenstående svar ikke var det, du søgte. Jeg kan se, at du ikke indtaster mad i profilen. Opbygningen er således, at tallene kun kan ses, hvis man har indtastet mad.

Dette kan du komme om ved, ved fx blot at indtaste 5g agurk eller andet, det er ligemeget - bare ikke vand som eneste indtastning (så fejler programmet).
Indtastningen af den enkelte vare skal gøres på alle dage, som du vil have resultater på i oversigten og på grafer.

Mvh Lone
14 år18. maj 2010 kl. 17:38
1000 tak for jeres hjælp - det prøver jeg lige!
Rigtig god dag.
14 år19. maj 2010 kl. 06:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...