#2 af Ywon (slettet)
Cadeaus! ...Og Edit funktion.
Du læser en tråd i debat > madital.dkYwon (slettet)
re: Cadeaus! ...Og Edit funktion.
A propos: Jeg haaber mit indlaeg er forstaaeligt.
(Damn typos!)
(Damn typos!)
14 år16. maj 2010 kl. 02:15
sanne38 (slettet)
Jeg er enig..
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig en ret/rediger/slet funktion :)
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig en ret/rediger/slet funktion :)
14 år16. maj 2010 kl. 13:05
Lone
administrator
administrator
En rediger-funktion har været efterspurgt tidligere, men hvordan ser I så på det, at folk kan slette noget i indlægget, som der bliver svaret på senere i tråden. Vil det ikke være irriterende i forhold til at der er et par stavefejl hist og pist?
Det er blot mine umiddelbare tanke om dette - men jeg hører meget gerne jeres :-)
Mvh Lone
Det er blot mine umiddelbare tanke om dette - men jeg hører meget gerne jeres :-)
Mvh Lone
14 år16. maj 2010 kl. 21:11
SiriS (slettet)
Måske kan man give redigeringsadgang på egne indlæg indtil man har logget ud.
14 år17. maj 2010 kl. 05:39
Lone
administrator
administrator
Det er en udmærket løsning. Jeg er i gang med nogle andre opdateringer lige nu men vil se på, hvornår jeg kan finde en løsning på dette :-)
Mvh Lone
Mvh Lone
14 år17. maj 2010 kl. 17:15
Isaer kan jeg godt lide, at du har soerget for en automatisk "opdatering" af den side man er paa.
- I de fleste online fora vil man, efter at have laest el./og posted i en traad, automatisk blive redirected til side 1, hvorefter man saa kan begynde at bladre frem igen.
Og saa en opfordring, som du garanteret allerede har hoert et par hundrede gange (lol):
# Hvorfor ikke implementere edit-funktion (rediger- el. ret-funktion)?
Det er saa aergerligt, naar man efter at have posted ser, at man stavede forkert paa en saadan maade, at det man skrev kan misforstaas el. er blevet svaert at forstaa.