#1 af MetteLD (slettet)
instasting af motion.
Du læser en tråd i debat > madital.dkMetteLD (slettet)
Er der nogen som kan forklare mig hvordan man indkaster det korrekte ugentigt motion. De første tre dage har jeg ændre det til forskellige timer, men det biver ikke mindre end 13timer og 1min. kan det passe?
14 år15. maj 2010 kl. 10:56
Lone
administrator
administrator
re: instasting af motion.
Hej Mette,
Jeg har brug for at du uddyber dit spørgsmål for at kunne give et svar.
De timer som du indtaster kan du se under Info > motion. Her kan du se, hvor mange timer/minutter du har indtastet.
13 timers aktivitet kan både bestå af reel motion eller andre dagligdags aktiviteter alt efter, hvor meget du indtaster.
Prøv at uddybe, så kan jeg give et mere præcist svar :-)
Mvh Lone
Jeg har brug for at du uddyber dit spørgsmål for at kunne give et svar.
De timer som du indtaster kan du se under Info > motion. Her kan du se, hvor mange timer/minutter du har indtastet.
13 timers aktivitet kan både bestå af reel motion eller andre dagligdags aktiviteter alt efter, hvor meget du indtaster.
Prøv at uddybe, så kan jeg give et mere præcist svar :-)
Mvh Lone
14 år15. maj 2010 kl. 17:04
MetteLD (slettet)
det jeg mener er på forsiden, hvor man taster hvilket job man har eller om man er studerende og så nedenunder hvor mange timer ugentligt man dyrker letgang osv.
- Mette
- Mette
14 år15. maj 2010 kl. 21:32
Lone
administrator
administrator
Ah sorry, det burde jeg have regnet ud :-)
Prøv at lægge mærke til, hvad dit aktivitetsniveau bliver på oversigten - 1,6 angiver et middelniveau - når du indstiller dette i din profil.
Prøv herudover at indtaste et par hele dage under motion > indtast motion og se hvad aktivitetsniveauet ligger på her. Tast gerne for en uge, så har man både aktive og mindre aktive dage med.
Hvis de er helt ved siden af hinanden vil jeg foreslå, at du justerer i profilen (ved job, studerende osv), så det passer nogenlunde med det tal du får.
Håber du kan bruge svaret.
Mvh Lone
Prøv at lægge mærke til, hvad dit aktivitetsniveau bliver på oversigten - 1,6 angiver et middelniveau - når du indstiller dette i din profil.
Prøv herudover at indtaste et par hele dage under motion > indtast motion og se hvad aktivitetsniveauet ligger på her. Tast gerne for en uge, så har man både aktive og mindre aktive dage med.
Hvis de er helt ved siden af hinanden vil jeg foreslå, at du justerer i profilen (ved job, studerende osv), så det passer nogenlunde med det tal du får.
Håber du kan bruge svaret.
Mvh Lone
14 år15. maj 2010 kl. 21:53
MetteLD (slettet)
Mange tak, det hjalp. :)
14 år16. maj 2010 kl. 15:57