Hvad hvis man glemmer en dag?

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Hvad hvis man glemmer en dag?
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i er nogle der kan hjælpe mig med. Jeg har været bruger af madital i ca 3 uger, og har flittigt dagligt tastet alt indtaget ind. Jeg synes det er interessant at sidde og undersøge alt muligt om det man spiser, og kan også godt lide at hold øje med, om jeg nu i gennemsnit har fået det jeg skal have - altså fordelt ud over de nu 3 uger. Men hvad nu hvis man glemmer en dag? Hvad sker der så med gennemsnitstallet - tæller den så ikke dagen med, eller tæller den det så som om man slet ik har fået noget at spise den dag? (for det er jo ikke særlig smart, så er der jo ikke rigtigt nogen point i det, hvis man efter en glemt gang ikke kan se, om man egentlig har fået fx nok fisk inden for den sidste måned. Men er der nogle af jer der en gang i mellem glemmer en dag, og så ved hvad der sker?
Mvh mette
18 år21. marts 2006 kl. 15:30
re: Hvad hvis man glemmer en dag?
Dagen tæller ikke med.
Hvis du prøver at få gennemsnittet over 4 uger siger den at der kun er medtaget x antal dage ud af 28
18 år21. marts 2006 kl. 18:25
Jeg vidste slet ikke man kunne finde et gennemsnit. Hvor gør man det henne?
18 år22. marts 2006 kl. 06:33
Jeg har fundet ud af det :-)
18 år22. marts 2006 kl. 06:37
re: re: Hvad hvis man glemmer en dag?
Ej fortæl lige mig det så *g* Hvor ser man det henne??

Er ikke lige så klog til sådan noget her

KNus
18 år22. marts 2006 kl. 13:45
re: re: re: Hvad hvis man glemmer en dag?
Under Info og oversigt er der øverst oppe en linie hvor der står vis i og så kan du vælge idag, aktiv mål, 2 uger, 4 uger og så tryk på opdater.

Altså jeg håber du kan finde det, for jeg er ikke så god til at forklare det
18 år22. marts 2006 kl. 23:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });