Indtastning af varer

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Indtastning af varer
Når jeg taster en vare ind som ikke er på listen, bliver jeg spurgt om det kan være relevant for andre brugere. Når jeg trykker JA, så regnede jeg med at andre også kan få glæde af min indtastning med det samme!?
Men det gør de vel ikke?!
(Jeg synes at listen af varer er liiiidt lille, udvider du løbende eller hvordan?)
:)
Fortsat rigtig god dag! :D
14 år4. maj 2010 kl. 12:09
re: Indtastning af varer
Hej, jeg satte en procedure i gang for noget tid siden, men den var ikke så god :-/

Det er min mening at udvide, men det faldt lidt tilbage, da jeg fandt det mere problematik end jeg havde troet i første omgang - men det skal nok komme i gang igen :-)

Af ren nysgerrighed, hvilke varer er det, der mangler i programmet? Er det helt andre typer end de, der allerede er, eller er det blot specifikke varianter af nogle, der allerede findes?

Mvh Lone
14 år5. maj 2010 kl. 20:43
Sådan kan det jo gå... Kender det alt for godt! :))
Jeg må indrømme at det er mig der har været en klovn til at søge. SORRY! :-/ Skal lige vænne mig til måden det er delt op på. Jeg har indtil videre kun skullet taste Bruchetta fra Fakta, og Minarine Lätta fra Netto ind. :)

14 år7. maj 2010 kl. 19:30
Helt ok.

Måden det er delt op på? Er der et godt råd, som jeg kan komme med til de andre brugere, så de får nemmere ved at finde varerne? :-)

God søndag aften :-)

Mvh Lone
14 år9. maj 2010 kl. 19:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...