#2 af Fifmikkel (slettet)
Måleskema
Du læser en tråd i debat > madital.dkFifmikkel (slettet)
re: Måleskema
Ville bare lige sige at jeg synes det der måleskema lyder som en super idé, kunne i hvert fald godt bruge sådan et også!
Mht det der med at taste mad ind, kan man ikke allerede det? Under ny vare?
Knus
Mht det der med at taste mad ind, kan man ikke allerede det? Under ny vare?
Knus
18 år16. marts 2006 kl. 09:24
CBRN (slettet)
re: re: Måleskema
Altså jo, man kan taste en ny vare ind, og alt det med kulhydrater. Men kan ikke se at man kan taste kcal ind, for nogle gange står der noget andet på varen end den her bliver regnet til.
18 år16. marts 2006 kl. 18:15
Fifmikkel (slettet)
re: re: re: Måleskema
Nå på den måde *ss* Misforstod vidst hvad du skrev så.
18 år16. marts 2006 kl. 19:31
CBRN (slettet)
re: re: re: re: Måleskema
hehe, helt i orden :-D
18 år16. marts 2006 kl. 20:36
cmf
18 år18. marts 2006 kl. 14:51
skatterpatter (slettet)
re: Måleskema
jeg synes virkelig også der mangler et måleskema! det kunne være skønt! for tit viser det meget mere end selve vægten. jeg har fra nov - feb tabt 5-7cm i taljen, og 8-10cm på maven (resten af kroppen gider ligesom ik tabe sig :) ) - i samme periode tabte jeg ikke ét eneste gram! (tog det dog heller ikke på :) ) det var her jeg bsluttede at jeg også gerne ville se et resultat på vægten, da det er lidt ekstra opmuntring, så jeg tilmeldte mig herinde. og har smidt et par kg siden :) men altså - jeg har i øjeblikket min egen lille bog hvor jeg skriver hvad jeg måler - har kigget på motionsdagbog, dk, men kan ikke rigtigt overskue mere end en interentside. desuden fylder en lille a4 side jo ikke så meget på skrivebordet :)
18 år21. marts 2006 kl. 15:53
Simpelthen en genial side I her har fået stablet på benene... Den giver virkelig det overblik jeg tidligere har manglet, tak for det ;-)
Jeg tænkte på om det ville være muligt at lave et sted hvor man kunne skrive ned, hvad man måler omkring hofter, bryster, talje, lår, arme og sådan, så man også der kan følge med i hvordan det går med at tabe sig?
Kunne også godt bruge at det var muligt selv at taste ind, hvor mange kj/kcal der er i forskelligt mad - hvis man har et produkt hvor det står på pakke?
Bare lige nogle ideer herfra.... Ellers fortsæt med den gode side