#1 af caf1973 (slettet)
Tun
Du læser en tråd i debat > madital.dkcaf1973 (slettet)
Hvis man spiser tun i vand, burde det så ikke tælle som fisk?
14 år9. april 2010 kl. 18:23
gtfh (slettet)
re: Tun
Der er næsten ikke noget fedt i tun. Og derfor er der heller ikke noget at det sunde fedt fra fisk som ellers tæller i regnskabet.
14 år9. april 2010 kl. 18:40
bruger slettet
Jo tun i vand burde tælle som fisk... Det gør den så vidt jeg ved også når jeg taster den ind...
Også selvom der ikke er så mange sunde fedtstoffer ligesom i laks fx..
Det er der jo heller ikke i torsk og anden hvid fisk, men det tæller da stadig som fisk.. Der er jo stadig andre sunde ting i fisken
Også selvom der ikke er så mange sunde fedtstoffer ligesom i laks fx..
Det er der jo heller ikke i torsk og anden hvid fisk, men det tæller da stadig som fisk.. Der er jo stadig andre sunde ting i fisken
14 år9. april 2010 kl. 19:53
bruger slettet
Prøvede lige for sjov at taste 50 g tun i vand ind, og de røg direkte ind som fisk, så det burde det også gøre hos dig.
Men der er måske en fejl på din profil??
Vh Karin
Men der er måske en fejl på din profil??
Vh Karin
14 år9. april 2010 kl. 22:24
Lone
administrator
administrator
Hej caf1973,
Tun tæller med som fisk og jeg har netop tjekket, at programmet også gør dette :-) Det gør det.
Muligvis har du selv indtastet tun i vand? I så fald skal du kategorisere varetypen som "fisk og fiskeprodukter" for at den tæller med.
Mvh Lone
Tun tæller med som fisk og jeg har netop tjekket, at programmet også gør dette :-) Det gør det.
Muligvis har du selv indtastet tun i vand? I så fald skal du kategorisere varetypen som "fisk og fiskeprodukter" for at den tæller med.
Mvh Lone
14 år12. april 2010 kl. 17:29