Kuvert ved nyt indlæg

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Kuvert ved nyt indlæg
Hej Lone

Jeg tænkte på om det kunne lade sig gøre at der kommer en kuvert frem ude i forumoversigten, når der er et nyt indlæg eller et nyt svar på et indlæg, ligesom der gør ud for de enkelte indlæg inde i forum?
Det kunne være lidt smart :-)
14 år30. marts 2010 kl. 13:25
re: Kuvert ved nyt indlæg
Det har jeg også savnet....er tilpas nysgerrig til at skulle have det hele med, og synes det tager for lang tid, at klikke ind i de forskellige forummer for blot at finde ud af, at der ikke er sket noget siden sidst.

Vh Karin
14 år30. marts 2010 kl. 17:54
Hej med jer,

Det er gode forslag. Jeg vil prøve at kigge på det :-)

Mvh Lone
14 år30. marts 2010 kl. 20:24
Hej igen,

Jeg har endnu ikke fundet løsningen på det lille brev på forumoversigten, men jeg har derimod lavet en lille funktion for at kompensere for det :-)

Nu ser alle de 3 senest oprettede spørgsmål i forum. Det er altså kun nye indlæg, som kommer frem her. Hvis der svares på et indlæg vises det ikke på forsiden.

Jeg arbejder stadig på det efterspurgte ;-)
14 år30. marts 2010 kl. 23:12
Det er rigtigt smart det du har lavet på velkommen siden.
14 år30. marts 2010 kl. 23:50
Det kunne også være riiiiiigtig dejligt, hvis man kunne abonnere på tråde. Altså få en mail, når der kommer indlæg i tråde, man interesserer sig i eller har svaret i. Det ville gøre, at jeg ville bruge forum mere, tror jeg.

mvh. tina
14 år31. marts 2010 kl. 00:08
Så gik det alligevel - men så kom der også en lille bonus ind imellem ;-)

Den åbne og lukkede konvolut indikerer bare at der er et eller andet nyt i forummet, som man ikke har læst. Den skelner ikke her imellem hvilke tråde, du allerede har læst lidt af :-)

Nu er det vist også ved at være sengetid ;-)

Jeg håber, at de nye funktioner vil sætte mere gang i forummet.

taina> dit forslag er rigtig godt! det vil jeg se nærmere på :-)

De bedste hilsner
Lone
14 år31. marts 2010 kl. 01:33
Det må jeg sige Lone. Det er godt nok service! Man kommer med en anmodning og 12 timer efter, så er det der bare :-) Tak, skal du have!
14 år31. marts 2010 kl. 08:47
Tak for det Lone....det kalder man hurtig levering :-)
14 år31. marts 2010 kl. 10:25
Jeg tror måske der har sneget sig en fejl ind i strengen ved vægttab. Der bliver ved med at være en kuvert ude i forumoversigt, selvom der umiddelbart ingen ulæste er inde i forum.
14 år31. marts 2010 kl. 11:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...