Deltagelse i forum - nye, unge brugere

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Deltagelse i forum - nye, unge brugere
Kære brugere,

Jeg har i dag ændret lidt i forummet. Ændringen berører kun nye, unge brugere.

Disse profiler kan nu først deltage i forummet en uge efter oprettelse af profilen her i programmet.

Hvorfor dette tiltag? Det er typisk unge brugere, som er lidt hurtige til at skrive indlæg i forummet. Hvis man bliver i programmet i en uge, går jeg ud fra, at man både ønsker at bruge programmet her, og at man virkelig ønsker svar på et specifikt spørgsmål.

De unge kan godt benytte programmet (dvs. indtaste mad og motion osv.) i den første uge.

Mvh Lone
14 år22. marts 2010 kl. 20:30
re: Deltagelse i forum - nye, unge brugere
Det var da et dejligt tiltag :)

Synes at der her på det sidste har været en del unge mennesker som er meget tynde som vil tabe sig. Og når det bliver påpeget, nogle gange ikke så fint, at det måske er deres opfattelse den er lidt gal med og de burde søge læge synes jeg ikke altid at debatterne har udviklet sig positivt.

Tonen har ikke altid været så rar som jeg faktisk altid har været forundret over at dette forum har været i stand til at holde. Ikke sagt at unge mennesker giver dårlig forum tone eller noget, har bare bemærket en ændrig i tonen her de sidste par måneder.
14 år24. marts 2010 kl. 18:22
Jeg synes ikke om det, og synes det er et unødvendigt tiltag. Det er diskriminering, og jeg synes vi alle skal have lige vilkår. I stedet vil jeg foreslå en form for introtekst hvor det præciseres hvem målgruppen for sitet er, altså at man skal være fuldt udvokset for at følge anvisningerne - og en angivelse af hvornår man er det.

Jeg tror bestemt at sitet kan hjælpe anorektikere og unge mennesker til en sund livsstil, og jeg tror at vi modne brugeres modspil har værdi.
14 år24. marts 2010 kl. 20:31
Man behøver jo ikke engang at være fuldt udvokset for at følge anvisningerne. Et ungt menneske på 14 der blot gerne vil holde øje med at vedkommene får de anbefalde 600 g grønt og 1,5 l vand om dagen, tro jeg kan have stor glæde af kostdagbogen.
Det er jo kun en uge de er begrænsede og det tror jeg spare os fra en masse unger, der bare skal have noget sjov ud af at få kommentarer i forum.
Jeg går ud fra at de stadig kan kontakte Lone direkte, hvis de har problemer med eller spørgsmål til Madital.
14 år24. marts 2010 kl. 21:13
Jaja, jeg kan eller vil heller ikke nedlægge veto, men synes blot jeg vil give min mening til kende.
14 år26. marts 2010 kl. 09:05
Jeg vil meget gerne høre alle jeres kommentarer - både fra enige og uenige :-)

Jeg bliver nødt til at få jeres tilbagemeldinger for at udvikle programmet i den rette retning :-)

Mvh Lone
14 år26. marts 2010 kl. 13:13
I øvrigt er det kun indlæg i forum, det berører.
Man kan selvfølgelig altid kontakte mig :-)
14 år26. marts 2010 kl. 13:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...