#2 af Lone (administrator)
Smileys
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Smileys
Hej Landmus,
Jeg kan egentlig godt følge dig i, at det er træls med de sure smileys, men de viser jo netop resultatet for en dag. Jeg vil lægge tankerne i blød for, om der kan findes en eller anden form for løsning på de triste smileys når man indtaster i løbet af dagen.
Mvh Lone
Jeg kan egentlig godt følge dig i, at det er træls med de sure smileys, men de viser jo netop resultatet for en dag. Jeg vil lægge tankerne i blød for, om der kan findes en eller anden form for løsning på de triste smileys når man indtaster i løbet af dagen.
Mvh Lone
14 år14. marts 2010 kl. 18:39
Allerførst vil jeg, som ny herinde, takke dig for dette fantastisk gode tilbud!! Super dejligt at det er gratis og brugervenligt :)
Jeg undrer mig dog over én ting: Når jeg har anledning, indtaster jeg min mad efter hvert måltid. Eksempelvis i dag har jeg indtastet min morgenmad lige efter jeg havde spist den.
Jeg har indtaget en 1/2 liter vand, fuldkorn, magert pålæg og grønt, altså et fornuftigt og sundt måltid.
Nu kommer mit "problem" så; mine smileys i oversigten er ikke tilfredse.. De hænger noget med hovedet. Jeg synes det virker demotiverende, når jeg ikke "får ros" efter et fornuftigt måltid.
Jeg er klar over at man kan opnå glade smileys efter en hel dag med fornuftigt indtag af mad, men er det ikke muligt at kunne få det efter hver måltid?
Jeg kæmper med at opnå glade smileys hele vejen ned, og mærker at jeg bliver opgivende når jeg ikke kan se hvor jeg "træder forkert".
Knus fra Landmus