#2 af anzhomg (slettet)
STORE VÆGTTAL
Du læser en tråd i debat > madital.dkanzhomg (slettet)
re: STORE VÆGTTAL
jeg er fulstændig enig! jeg bryder mig heller ikke om det..
eller bare en funktion, hvor man selv kan vælge det til eller fra (:
eller bare en funktion, hvor man selv kan vælge det til eller fra (:
14 år13. marts 2010 kl. 10:10
Lone
administrator
administrator
Tak for jeres tilbagemeldinger. I skal endelig blive ved med at sige, hvis noget ikke er helt som det skal være, eller noget kan forbedres.
Jeg forsøger om jeg kan gøre noget ved tallene i denne eller næste uge.
Mvh Lone
Jeg forsøger om jeg kan gøre noget ved tallene i denne eller næste uge.
Mvh Lone
14 år14. marts 2010 kl. 18:36
Lone
administrator
administrator
Hej med jer,
Jeg fik tid til at lave det i dag, så jeg har ændret dette. Bonita og anzhomg, jeg har allerede ændret til lille tekst på jeres profiler :-)
Til andre: teksten ændres til lille (samme som brugernavnet) ved at gå ind under ret profil. Her er der et afkrydsningsfelt til at sætte teksten til lille.
Giv gerne jeres mening til kende - uanset om det er ris eller ros :-) Det kan jo godt være, at det endnu ikke er, som I ønsker det? Det ved jeg kun, hvis I siger det :-)
Mvh Lone
Jeg fik tid til at lave det i dag, så jeg har ændret dette. Bonita og anzhomg, jeg har allerede ændret til lille tekst på jeres profiler :-)
Til andre: teksten ændres til lille (samme som brugernavnet) ved at gå ind under ret profil. Her er der et afkrydsningsfelt til at sætte teksten til lille.
Giv gerne jeres mening til kende - uanset om det er ris eller ros :-) Det kan jo godt være, at det endnu ikke er, som I ønsker det? Det ved jeg kun, hvis I siger det :-)
Mvh Lone
14 år15. marts 2010 kl. 18:24
bruger slettet
Hej Lone
Tak for ændringen.
Havde håbet på en endnu mindre størrelse ;-)
Kan man det ?
Knus Bonita
Tak for ændringen.
Havde håbet på en endnu mindre størrelse ;-)
Kan man det ?
Knus Bonita
14 år16. marts 2010 kl. 08:39
rdrd (slettet)
Så kan det da næsten ligeså godt lade være med at stå der. Jeg mener at der måske også skal være et felt til vis ikke min vægt på siden.
Personligt synes jeg nu det er motiverende det står der.
Personligt synes jeg nu det er motiverende det står der.
14 år16. marts 2010 kl. 12:47
Lone
administrator
administrator
Bonita> Jeg har nu fjernet vægttallet til højre i din profil :-)
Hvis andre ønsker samme ændring, kan I melde ind til mig, så skal jeg gøre det samme.
Hvis I herefter foretager ændringer under Profil > ret profil, må I lige give mig besked, for så skal jeg fjerne vægttallet manuelt igen.
Meld blot ind, hvis I ønsker at få fjernet vægttallet :-)
Mvh Lone
Hvis andre ønsker samme ændring, kan I melde ind til mig, så skal jeg gøre det samme.
Hvis I herefter foretager ændringer under Profil > ret profil, må I lige give mig besked, for så skal jeg fjerne vægttallet manuelt igen.
Meld blot ind, hvis I ønsker at få fjernet vægttallet :-)
Mvh Lone
14 år20. marts 2010 kl. 12:53
bruger slettet
TAK Lone
Nu kan jeg igen sidde med mine tal, opskrifter, tabeller mv. uden at tænke på hvem der er i rummet,
Jeg er meget glad.
Tak :-)
Nu kan jeg igen sidde med mine tal, opskrifter, tabeller mv. uden at tænke på hvem der er i rummet,
Jeg er meget glad.
Tak :-)
14 år20. marts 2010 kl. 16:58
Lone
administrator
administrator
Var så lidt :-)
14 år20. marts 2010 kl. 17:23
jeg er stadig ked af de store cifre min vægt står med på madital.
Jeg sidder hjemme - men har mange der alligevel kommer forbi mig " hva' laver du " -det er generende at det står med de store tal.
Jeg synes det er privat ting - man kan jo selv fortælle om vægten - hvis man har lyst.
Jeg var glad for de små diskrete tal, KAN de dog ikke komme tilbage.
På forhånd tak
Anom