Juice og Frugt og grønt

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Juice og Frugt og grønt
Hej.
Jeg har bemærket, at hvis jeg drikker 2,5 dl juice, så lader det til, at det tæller for 250g Frugt og grønt. Derfor vil jeg foreslå, at man kun kan få 100g Frugt og grønt lige meget hvor meget juice man drikker. så de resterende 150g juice ikke talte som Frugt og grønt.
Jeg ved godt nok ikke om det er muligt at programmere det sådan, men hvis det er, så synes jeg det ville være dejligt. Hvis det ikke er muligt, så synes jeg ikke, at juice skal tælle som Frugt og grønt, da du jo ikke får den samme kost gemmen juice som igennem frisk frugt og grønt.
Ellers er det en god side, som jeg er ved at lære at bruge.
14 år16. februar 2010 kl. 15:09
re: Juice og Frugt og grønt
Tak for meddelelsen.

Juice og saft var for nogle af produkterne tastet ind som frugt i stedet for drikkevarer. Dette var ikke meningen, og jeg har rettet det med det samme. De 100g juice som egentlig burde tælle med under frugt og grønt tæller endnu ikke med. Det er på listen over idéer til videreudvikling, men der er andre opdateringer, som jeg prioriterer over denne :-)

Jeg håber at du bliver rigtig glad for programmet - og at du igen vil give mig en meddelelse, hvis du godt kunne bruge en speciel funktion eller andre ting :-)

Mvh Lone
14 år16. februar 2010 kl. 17:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...