#2 af Kirsten P (slettet)
Følge med i venindernes kost :)
Du læser en tråd i debat > madital.dkKirsten P (slettet)
re: Følge med i venindernes kost :)
I kan gøre jeres dagbøger offentlig og så kan I trykke på dagbog inden i hinandens profiler og på den vej komme ind i hinandens dagbøger. Det kan vi andre så også .
14 år15. februar 2010 kl. 14:23
Lone
administrator
administrator
re: Følge med i venindernes kost :)
Hej Sofie,
Jeg kan se, at din profil er gjort offentlig. I kan følge hinandens profiler, som Kirsten beskriver ved at gå ind under den offentlige liste i dagbogen.
Det findes under Profil>dagbog (og videre via linket)
Eller klik på dette link: (et forældet link er blevet fjernet)
Hvis du har specifikke ønsker til en "venneside" må du meget gerne sige dem videre :-)
Mvh Lone
Jeg kan se, at din profil er gjort offentlig. I kan følge hinandens profiler, som Kirsten beskriver ved at gå ind under den offentlige liste i dagbogen.
Det findes under Profil>dagbog (og videre via linket)
Eller klik på dette link: (et forældet link er blevet fjernet)
Hvis du har specifikke ønsker til en "venneside" må du meget gerne sige dem videre :-)
Mvh Lone
14 år15. februar 2010 kl. 17:27
Først og fremmest, tak for et fedt site. Det tror jeg at jeg kommer til at bruge rigitg meget!
Vi er tre veninder som alle har lavet en profil, og vil gerne kunne se hinandens og dermed støtte op omkring hinandens vaner og uvaner :)
Kan det lade sig gøre?
Jeg beklager i øvrigt, hvis emnet har været oppe før. Jeg har forsøgt at søge, men søgefunktionen virker tilsyneladende ikke så godt - og jeg kan ikke nå alle trådene igennem herinde - sitet er nemlig lidt langsomt :)
/Sofie