iPhone App

Du læser en tråd i debat > madital.dk

iPhone App
Hej Lone,

Tak for dit store arbejde med at holde denne side kørende!

Jeg har en forespørgsel, som ikke nødvendigs er aktuel for mange andre, jeg tillader mig dog at spørge alligevel.

Jeg har tænkt over om det er muligt at lave Madital som en iPhone/smartphone applikation/program - evt et man kunne købe til telefonen?

Da det her er en flash-baseret hjemmeside kan jeg ikke se den på min telefon. Der findes en del amerikanske hjemmesider som udbyder denne service. Den mest populære er: sparkpeople.com .

Det ville jo være en stor luksus at kunne løbende taste ind og holde øje med sit forbrug, når man ikke lige er ved en computer. Specielt også når man helt er offline.

Jeg aner ikke hvor mange brugere der er herinde og hvor mange der har en iPhone/smartphone og om det så derfor overhovedet kunne betale sig for dig.
Jeg tænkte at det måske kunne virke omvendt. Altså at det via iPhone eller andre smartphones, kunne tiltrække flere brugere herind...

Jeg tror også der er mulighed for reklamer - der er i hvert fald reklamer på nogen af de gratis programmer jeg har på min telefon.

Jeg ved heller ikke hvor meget arbejde, der i det, så det er en meget naiv forespørgsel fra min side:-)

Måtte bare lige spørge:-)

Bedste hilsner

Desire
14 år13. februar 2010 kl. 14:10
re: iPhone App
Jeg ville i hvert fald gerne betale for en iPhone-app fra MadiTal ;-)
14 år13. februar 2010 kl. 16:21
før jeg startede på madital tastede jeg ind i abbott mobile fitness, hvor man kan få programmet til sin mobil også ( enhver mobil med netadgang, ikke kun iphone). Jeg startede lige som vi skulle på sommerferie og der var det jo dejligt at have det i mobiltelefonen. Så hvis Lone kan kringle den på en eller anden måde så tror jeg det bliver et hit.
14 år14. februar 2010 kl. 09:21
Hej med jer,

Der ligger allerede en simpel udgave til mobil. Den findes under madital.dk (I kan også se den her i browseren via linket).

Men jeg må tilstå, at den er ganske sparsom og blev oprettet, da der var en som efterspurgte en mobil-funktion i sin tid.

Men brug den endelig :-) ... og kom gerne med tilbagemeldinger.

Den består i øvrigt ikke af noget som helst grafik, det er ren og skær funktionalitet.

Mvh Lone
14 år14. februar 2010 kl. 10:51
I øvrigt ... hold ikke nogen spørgsmål tilbage overhovedet :-) Hverken nu eller fremover, for der findes typisk en løsning ;-)
14 år14. februar 2010 kl. 10:53
Det var da dejligt. Så kan man lige tjekke, når man er på farten.
14 år15. februar 2010 kl. 20:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...