#2 af Lone (administrator)
Til Lone og andre interesserede :)
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Til Lone og andre interesserede :)
Hej Mia,
Tak for forslaget. Hvor mange billeder tænker du, at der er brug for at være på den enkelte profil.
Jeg tænker, at både et før og efterbillede kunne være godt - med mulighed for blot at lægge det ene ind, hvis man ønsker dette ... eller selvfølgelig slet intet. Så kan man se, hvor de andre er startet og hvor de er nu.
Hvad siger I andre til dette?
Mvh Lone
Tak for forslaget. Hvor mange billeder tænker du, at der er brug for at være på den enkelte profil.
Jeg tænker, at både et før og efterbillede kunne være godt - med mulighed for blot at lægge det ene ind, hvis man ønsker dette ... eller selvfølgelig slet intet. Så kan man se, hvor de andre er startet og hvor de er nu.
Hvad siger I andre til dette?
Mvh Lone
14 år3. februar 2010 kl. 18:56
anzhomg (slettet)
jeg syntes det lyder som en fremragende idé :) super motiverende også.
det behøver jo ikke være et kæmpe galleri (:
det behøver jo ikke være et kæmpe galleri (:
14 år3. februar 2010 kl. 19:01
Lone
administrator
administrator
Nej et kæmpe galleri bliver det ikke ;)
Men jeg tænker, at muligheden skal sættes op alt efter om de fleste vil indlægge begge typer billeder. Og evt. flere eller andre jeg ikke har tænkt over? :-)
Mvh Lone
Men jeg tænker, at muligheden skal sættes op alt efter om de fleste vil indlægge begge typer billeder. Og evt. flere eller andre jeg ikke har tænkt over? :-)
Mvh Lone
14 år3. februar 2010 kl. 19:13
Frandsen1987 (slettet)
Synes det er en rigtig god idé. Hvis man så samtidig kunne gøre sådan, at man kan se billedet under/over navnet ude til venstre, det ville være super da det er rart at kunne sætte ansigt på folk.
Men også rigtig motiverende med et før/efter billede. Når man altså får et efter billede hehe
Men også rigtig motiverende med et før/efter billede. Når man altså får et efter billede hehe
14 år3. februar 2010 kl. 19:59
angelique (slettet)
Det er da en super ide
14 år3. februar 2010 kl. 22:35
bruger slettet
Jeg synes også det er en god ide, så længe at det ikke betyder at man SKAL have ansigt på eller bar mave. For det ville jeg bestemt ikke bryde mig om :[
Men jeg håber da, at det bliver muligt på et tidspunkt.
Men jeg håber da, at det bliver muligt på et tidspunkt.
14 år4. februar 2010 kl. 00:40
påvejtil60
dejligt at høre at der er stemning for ideen :)
Med hensyn til hvordan og hvorledes det skulle gøres med antal billeder osv., er mulighederne mange, og jeg har ikke nogen bestemt idé i hovedet. De ting du selv foreslår, Lone, lyder fornuftige :)
Og naturligvis skal der ikke være krav om nøgenhed eller ansigt på billederne - det må være op til den enkelte, så længe billederne er anstændige ^^
Med hensyn til hvordan og hvorledes det skulle gøres med antal billeder osv., er mulighederne mange, og jeg har ikke nogen bestemt idé i hovedet. De ting du selv foreslår, Lone, lyder fornuftige :)
Og naturligvis skal der ikke være krav om nøgenhed eller ansigt på billederne - det må være op til den enkelte, så længe billederne er anstændige ^^
14 år6. februar 2010 kl. 17:19
Nina (slettet)
Det kunne evt. laves som et avatarbillede, der sidder under ens navn, og som bliver vist som thumbnail. Så kan man klikke det stort (f.eks. blive sendt ind i profilen) - hvis man er nysgerrig ;-)
Der kunne så opfordres til at det var før og efter billeder, man lagde ind, men dog gøre det åbent, så man også ville kunne sætte et billede ind af sin kat, hvis man hellere ville det.
Der kunne f.eks. være mulighed for at lægge to billeder ind, og man så kunne sætte kryds ud for hvilket, man vil have "med rundt".
Der kunne så opfordres til at det var før og efter billeder, man lagde ind, men dog gøre det åbent, så man også ville kunne sætte et billede ind af sin kat, hvis man hellere ville det.
Der kunne f.eks. være mulighed for at lægge to billeder ind, og man så kunne sætte kryds ud for hvilket, man vil have "med rundt".
14 år7. februar 2010 kl. 00:05
sanne38 (slettet)
Synes det lyder som en rigtig god idé :)
Jeg har en del før-og efter billeder jeg gerne vil dele med andre.
Så jeg håber bestemt at det bliver til noget!
Jeg har en del før-og efter billeder jeg gerne vil dele med andre.
Så jeg håber bestemt at det bliver til noget!
14 år16. maj 2010 kl. 16:02
Jeg vælger at skrive her frem for privat, da jeg i samme forbindelse på den måde kan få lidt feed back på ideen fra andre brugere herinde.
Jeg tænkte på om det var muligt at oprette et billed-forum, eller en billed-funktion i indlæggene. For mig ville det være virkelig motiverende at både se andre brugeres flotte fremskridt, og have visheden om at folk kunne følge min. Det ville være et stort skub i den rigtige retning for mig, at andre kunne se mit proces - uanset i hvilken retning det går.
Der vil naturligvis være nogen der ikke har lyst til at poste billeder af sig, men jeg er overbevist om at andre ville finde det spændende. Jeg tror det kunne gøre madital.dk endnu mere motiverende og socialt.
Venlig hilsen Mia :)