#12 af Lone (administrator)
For lav daglig energi
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: For lav daglig energi
Bare lige for en god ordens skyld: når I klikker på linket i indlægget ovenfor, bliver jeres profil selvfølgelig ikke begrænset.
Det er blot for at vise jer hvilken tekst, som fremkommer, når en profil har fået begrænset adgang.
Det er blot for at vise jer hvilken tekst, som fremkommer, når en profil har fået begrænset adgang.
14 år31. januar 2010 kl. 21:09
bruger slettet
Havde ellers tænkt mig at prøve Atkins, men så må jeg hellere lade være :)
14 år31. januar 2010 kl. 23:43
Noire (slettet)
Skal jeg være helt ærlig havde jeg tænkt mig at forslå en alders begrænsning på feks. 18 da de fleste af "underspiserne" er i teenage årene, plus jeg tror at de fleste teenager ikke ville have godt af at gå på en kur uden brug af en doktor eller diatist.
Håber ikke at jeg træder nogle over tæerene :O.
Men ellers et godt forslag hvis det kan fungere, for det har også påvirket mig meget med alle de indlæg med piger der ville veje 35 kilo, det har gjort mig meget ked af det.
Håber ikke at jeg træder nogle over tæerene :O.
Men ellers et godt forslag hvis det kan fungere, for det har også påvirket mig meget med alle de indlæg med piger der ville veje 35 kilo, det har gjort mig meget ked af det.
14 år1. februar 2010 kl. 10:41
anzhomg (slettet)
noire: en aldersbegrænsning ville jeg som 16-årig være ufattelig ked af! jeg har i flere år været på madital - dog kun i perioder aktiv. jeg kan ikke se hvorfor vi der er under 18 år ikke skulle kunne bruge siden som hjælp til et vægttab.
det er ikke alle der er underspisere trodsalt.
det er ikke alle der er underspisere trodsalt.
14 år1. februar 2010 kl. 11:10
angelique (slettet)
Jeg synes det er et rigtig godt tiltag. Jeg synes den begrænsede side siger fra på en fin og høflig måde og jeg kan godt li at der så også er hjælpe linie numre og den slags.
Jeg ved ikke om det virker, for folk med spise forstyrrelse kan jo ikke selv se deres sygdom. Men jeg synes det er rart at der er kommet focus på problemstillingen her på forum og at det er på en fornuftig måde. Hvor jeg på en hel del andre "slanke" forum har set brugere direkte håne andre brugere der gerne vil tabe 10kg og veje 35kg.
Jeg må indrømme at jeg på et plan også er ved at være led af teenage piger der alle synes de er fede og vil veje 35 kg. Sorry no offence mod teenagere men de sidste mange anorektikere der har henvendt sig har bare været i den gruppe.
Jeg ved ikke om det virker, for folk med spise forstyrrelse kan jo ikke selv se deres sygdom. Men jeg synes det er rart at der er kommet focus på problemstillingen her på forum og at det er på en fornuftig måde. Hvor jeg på en hel del andre "slanke" forum har set brugere direkte håne andre brugere der gerne vil tabe 10kg og veje 35kg.
Jeg må indrømme at jeg på et plan også er ved at være led af teenage piger der alle synes de er fede og vil veje 35 kg. Sorry no offence mod teenagere men de sidste mange anorektikere der har henvendt sig har bare været i den gruppe.
14 år1. februar 2010 kl. 13:56
tynd74
hej lone
jeg ville også være ked af alders begrænsningen , da jeg har været her inde i snart 4 år.
jeg har selv en meget kraftig bygget datter som er 157cm høj og vejer nu med din sides hjælp 77kg
for knap et år siden vejede hun 88kg og vi er så tilpasse med brugen af denne side også til hende.
men vi har også et sundt og naturligt afslappet forhold til mad.
og nej det er ikke fordi hun grovæder eller ligende hun er bare født stor og er meget grov bygget og med et stort muskellatur. men kan nu godt tåle at komme af med lidt mere hvalpefedt ;-
lise
jeg ville også være ked af alders begrænsningen , da jeg har været her inde i snart 4 år.
jeg har selv en meget kraftig bygget datter som er 157cm høj og vejer nu med din sides hjælp 77kg
for knap et år siden vejede hun 88kg og vi er så tilpasse med brugen af denne side også til hende.
men vi har også et sundt og naturligt afslappet forhold til mad.
og nej det er ikke fordi hun grovæder eller ligende hun er bare født stor og er meget grov bygget og med et stort muskellatur. men kan nu godt tåle at komme af med lidt mere hvalpefedt ;-
lise
14 år1. februar 2010 kl. 18:27
Noire (slettet)
Det var også kun en idé :).
14 år1. februar 2010 kl. 18:44
Noire (slettet)
Men uhm hvor lav energi må man så have og i hvor mange dage ??
Jeg er lidt mave-vrøvl ligenu og ville helst ikke sættes i den begrænset gruppe pga. det :)
Jeg er lidt mave-vrøvl ligenu og ville helst ikke sættes i den begrænset gruppe pga. det :)
14 år1. februar 2010 kl. 18:53
Frandsen1987 (slettet)
Jeg synes det er en god idé. Jeg synes desværre der er en del indlæg, som handler om nogen der vil faste og sulte sig selv. Det giver desværre også noget ubehagelig snak i krogenen og det synes jeg er super ærgerligt, når vi nu er her for at hjælpe og støtte hinanden.
Jeg synes dog det er svært at finde en god løsning. For ikke nok med, at man skal slå ned på nogen må det heller ikke gå ud over dem, som måske bare bruger forummet til inspiration og opbakning og ikke taster ind, eller som mig selv der et par gange om ugen ikke får tastet ind.
Men hvis man kan finde en balance gang så synes jeg det ville være rigtig fint.
Jeg synes dog det er svært at finde en god løsning. For ikke nok med, at man skal slå ned på nogen må det heller ikke gå ud over dem, som måske bare bruger forummet til inspiration og opbakning og ikke taster ind, eller som mig selv der et par gange om ugen ikke får tastet ind.
Men hvis man kan finde en balance gang så synes jeg det ville være rigtig fint.
14 år1. februar 2010 kl. 21:42
administrator
Derfor får man vist en tekst, hvor de både oplyses om begrænsningen - men også om nogle af de muligheder, som der stilles til rådighed for at hjælpe folk.
Hvis I kender flere gode steder end dem, jeg har listet, er et par links meget velkomne ;-)
I kan se den meddelelse, som jeg har i sinde at vise via dette link:
(et forældet link er blevet fjernet)
Kommentarer modtages som altid gerne :-)
Mvh Lone